دسته‌بندی نشده

فروش ویژه سینک های جدید

فروش ویژه سینک های جدید جدیدترین سینک ابشاری سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی

سینک های مدرن  را برای آشپزخانه خود انتخاب کنم یا نه

فروش ویژه سینک های جدید دارای شیرهای مکانیکی و کلیدی ، فروش ویژه سینک در شیراز و سایر شهرها

سینک های قدیمی را دیگر کسی برای خرید انتخاب نمیکند، همانطور که زندگی انسانها روز بروز در حال متحول شدن وتغییرات  مدیرنیزه پیش می رود ،

افکار و ایده ها و نوآوری ها نیز انسانها را بسوی خرید کالاهای بروزتر ترغیب میکند

.این تغییرات شامل تمامی لوازم برقی الکتریکی، مکانیکی و تجهیزات و لوازم ساختمانی می شود.

زمانی که یک زوج منزلی را خریداری می کنند و یا ساخت و ساز انجام می دهند ، مسلما هرگز نمیتوانند همانند گذشته سینک های خود را مثل قدیم انتخاب کنند  چون شور و اشتیاقی که با  کالای کمتر دیده شده دارند هرگز برای کالاهای قدیمی نخواهند داشت.

برای دیدن تصاویر سینک ها و سایر محصولات اینجا کلیک کنید.

از جمله تجهیزات ، به تجهیزات اشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی اشاره می شود که اخیرا مدل های جدید و متنوعی از طرح و رنگ وارد بازار شده است. سینک ها اغلب وارداتی از کشور چین می باشند که  برند های مختلفی را در بازار به خود اختصاص داده اند.

جنس سینک های مدرن استیل 304 می باشد که  ضد زنگ بوده و ضد خش می باشد و نوع لانه زنبوری آن نیز از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد.

لایه زیرین و بیرونی سینک ظرفشویی آبشاری از عایق بیصدا درزست شده است که در زمان ریزش و پمپ آب بداخل سینک اصلا صدایی از سینک ظرفشویی آبشاری شنیده نمی شود .

این ویژگی سینک های آبشاری را از سایر سینک ها متمایز می کند. شیرآلات  روی سینک نیز که در بسته بندی های سینک قرار گرفته همگی از استیل 304 می باشند که ضد زنگ هستند.

در بسته بندی سینک های آبشاری همچنین لیوان شور هایی تعبیه شده که بدون نیاز به اتصال الکترونیکی آب را فشار بداخل شیشه و یا لیوان هدایت می کند  و بخصوص شیشه هایی که لبه باریک دارند و باید از شیشه شور برای آنها استفاده کرد مناسب هستند و کار کدبانوی خانه را راحت کرده اند.

در بسته های سینک های آبشاری شیر آب تصفیه قرار گرفته که معمولا همرنگ سینک می باشند و در سینک سفید برنگ سفید، سینک طلایی برنگ طلایی و در سینک مشکی یا دودی تمامی تجهیزات سینک که همه در بسته منظم قرار گرفته اند برنگ خود سینک می باشند و این زیبایی خاصی را بخصوص در رنگ های سفید و طلایی به آشپزخانه می دهند.

سینک های ظرفشویی آبشاری در طرح جدید به صورت کلید دار ساخته شده اند که از دو تا 5 کلید (5 کلید همان 4 کلیدهست )را دارا می باشند.

سینک سه کلید  برای عملکرد دیجیتالی لیوان شور، شیر شاوری و شیر آبشاری می باشد و نوع 5 کلید آن که همانا 4 کلید در مرکز سینک و یک کلید در سمت راست سینک تعبیه شده که مخصوص شیر آ تصفیه می باشد و با فشردن آن آب تصفیه خارج می شود.

سایر 4 کلید نیز برای عملکرد لیوان شور، شیر شاوری ،شیر آبشاری  و آبریز سمت چپ می باشند که باز هم یداوری می شود که رنگ کلید ها همرنگ سینک آبشاری انتخاب شده اند و حالت پیانو به سینک می دهند و به همین دلیل به آن سینک پیانویی گفته می شود.

برای خرید سینک های بدون کلید ولومی رنگ های سفید طلایی و دودی برای شما عزیزان در فروشگاه  اینترنتی تایل تپ تهیه و اماده ارسال می باشد قیمت های این نوع سینک کمتر از سینک های پیانویی می باشد و در یک باکس تحویل خریداران عزیز می گردد.

سینک 3 کلید که تفاوت چندانی با نوع 5 کلید ندارد نیز فقط در رنگ مشکی تولید شده و اماده ارسال به شما عزیزان است.

سینک های پنج کلید همچنین در رنگ های سفید، طلایی و دودی یا مشکی می باشد و سینک های سه و پنج کلید در پکیج دو بسته ای تحویل خریداران می گردد.

جهت سفارش روی Tiletap.ir  کلیک کنید.

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات هود سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *