سینک دیجیتال یا پیانویی

مراحل تمیز کردن سینک ظرفشویی،خرید سینك ظرفشویی آبشاری در شیراز

سینک پیانویی و ابشاری

 

مراحل تمیز کردن سینک ظرفشویی آبشاری

۱. در ابتدا سینک ظرفشویی آبشاری باید شسته شود.

برای شروع تمیز کردن سینک ظرفشویی این کار را انجام دهید، سینک ظرفشویی را با  آب بشویید . سپس از دستکش استفاده کنید و هر نوع آشغال و غذاهای ریخته شده در سینک ظرفشویی را که روی سینک مانده را با آب گرم لوله‌ خارج کرده و  تمیز کنید.

۲. سپس جوش‌شیرین را روی سینک ظرفشویی بپاشید

جوش‌شیرین یا  بی‌کربنات سدیم را روی تمام قسمت های مختلف سینک ظرفشویی و حتی لوله‌های آب بپاشید. جوش‌شیرین یک ترکیب عالی برای تمیز کردن سینک ظرفشویی به شمار می‌رود، چون تهاجمی است و لکه‌ها و چربی‌ها را از بین می‌برد. جالب است بدانید که جوش‌شیرین به اندازه‌ای تهاجمی نیست که باعث آسیب به سینک ظرفشویی شود.

۳‌. جوش‌شیرین را روی همه جای سینک ظرفشویی پخش کنید

جوش‌شیرین

از یک پارچه  نرم استفاده کنید. جوش‌شیرین را در گوشه‌ها و لبه‌های سینک ظرفشویی  پخش کنید. در صورت نیاز می‌توانید از یک مسواک قدیمی برای این کار استفاده کنید. دقت کنید با استفاده از یک تکه دستمال مرطوب و نرم باید این کار را انجام دهید.

 

سینک آبشاری دیجیتال پیانویی در شیراز فروش ارزانترین سینک مدرن

سینک آبشاری دیجیتال پیانویی در شیراز فروش ارزانترین سینک مدرن

فروش ویژه سینک های جدید جدیدترین سینک ابشاری سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی

فروش ویژه سینک های جدید سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی

فروشگاه تایل تپ

فروشگاه تایل تپ

۴‌. آب برای شستشوی سینک ظرفشویی باید جوشیده باشد

پس از آن در مرحله بعد جوش‌شیرین برای چند دقیقه باید  روی سینک ظرفشویی بماند. سپس کتری برقی  را آب کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. چند دقیقه صبر کنید تا آب بجوشد؛ سپس زیر حرارت را خاموش کنید تا آب خنک شود.

۵. روی سینک ظرفشویی مقداری سرکه اسپری کنید

برای تمیز کردن نواحی مختلف میتوان از سرکه‌ استفاده کرد. سرکه‌ی سفید رقیق‌نشده را روی جوش‌شیرین موجود روی سینک ظرفشویی  بپاشید . سرکه یک ترکیب ضدعفونی‌کننده‌ی عالی به شمار می‌رود و برای از بین بردن لکه‌های سینک ظرفشویی  آب عالی است.

۶. آخرین مرحله  سینک ظرفشویی را آبکشی کنید

زمانی که سینک ظرفشویی  تمیز شد، آن را با آب‌جوش سرد شده آب‌کشی کنید. در صورت نیاز از آب گرم لوله هم استفاده کنید. در پایان سینک ظرفشویی را با یک تکه دستمال نرم خشک کنید.

  • برای خرید انواع سینک آبشاری اینجا کلیک کنید. (tiletap.ir) 

کلام آخر

در مقاله‌ی امروز فروشگاه آنلاین تایل تپ  تایل تپ به شما آموزش کامل میدهد که  با نحوه‌ی تمیز کردن سینک ظرفشویی  آشنا شوید .. شما برای تمیز کردن سینک ظرفشویی چه روش‌هایی را سراغ دارید؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما و مخاطبان دیگر در میان گذارید.

 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *