دسته‌بندی نشده, سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

سینک،انواع سینک ظرفشویی آبشاری ،پیانویی

سینک ظرفشویی آبشاری طلایی

سینک آبشاری

سینک،انواع سینک ظرفشویی آبشاری ،پیانویی

 سینک‌ ظرفشویی آبشاری سینک هایی هستند که بتازگی وارد بازار شده اند، نام آنها سینک آبشاری یا پیانویی نیز می باشد. این محصول وارداتی چند مدتی است که در صدر فهرست سینک‌های ظرفشویی مدرن و جدید قرار گرفته است. سینک‌های آبشاری بسیار کاربردی بوده و تمامی تجهیزات را همراه با خود دارند. این نوع سینک ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد به همین دلیل بسیار پرکاربرد و دوست داشتنی است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این محصول نوین خواهیم پرداخت.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

 سینک آبشاری چه مشخصاتی دارد

بسیاری از مشتریان به دلیل امکانات گسترده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سینک، آن را خریداری کرده و به کار می‌برند. اما سؤال اینجاست که چه ویژگی‌هایی باعث شده است این محصول بازار این روزهای سینک ‌ظرفشویی را به دست بگیرد؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سینک آبشاری اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ بدنه سینک ظرفشویی آبشاری استیل دودی یا مات است. البته این محصول در رنگ‌های سفید ، مشکی  و طلایی نیز تولید می‌شود که همه آنها مجهز به فناوری نانو بوده و ضد لک و ضد بو هستند. همچنین ضد زنگ و کاملا بیصدا هستند. این رنگ‌ها بسیار زیبا هستند بخصوص رنگ سفید آن  زبان زد خاص و عام است.
  • تمامی تجهیزات موردنیاز سینک آبشاری پیانویی مانند شیر شاوری، شیر تصفیه، لیوان شور، سیفون، سبد و تخته‌گوشت در بسته‌بندی این محصول قرار دارد  که روی بسته بندی محصول قرار دارد. این سینک یکی از محصولات وارداتی است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برندهای مختلف موجود در بازار، در کشور چین یا کره تولید می‌شوند.
  • در سینک‌های ظرفشویی آبشاری تعداد 5 خروجی‌ برای خارج شدن آب و مایع ظرفشویی  وجود دارد. به طور مثال شیر شاوری مخصوص شستشوی ظروفاست،  شیر تصفیه برای اتصال به دستگاه تصفیه، لیوان شور برای شستن مجزای لیوان‌ها، شیر آبشاری برای شستن میوه و سبزیجات  و ظروف  نیز قرار گرفته است و تخته برش برای کات کردن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تمام مدل‌های این نوع سینک، شیر به صورت شلنگ دار وجود دارد که امکان شستشوی تمام فضای لگن با کشش شیر شاوری قابل انجام است.
  • ابعاد این سینک به گونه‌ای است که حتی برای آشپزخانه‌های کوچک نیز مناسب باشد. از طرفی لگن این سینک به صورت یک تکه بوده و فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

توضیحات سینک آبشاری

زمانی با یکبار آب خوردن مجبور میشویم لیوان را با اسکاچ شستشو نمایییم، سینک‌های آبشاری مشکل را برای ما حل کرده‌اند. در تمام مدل‌های این سینک‌های مدرن، قسمتی برای شستشوی لیوان به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است. شما با فشردن این قسمت یا حتی با استفاده از یک کلید می‌توانید لیوان‌ها را در کمتر از یک ثانیه بشویید.

در قسمت داخلی لگن ریلی برای قرارگیری تخته‌گوشت و سبد وجود دارد. پس شما می‌توانید به طور مستقیم میوه و سبزیجات را بر روی تخته خرد کرده و سپس به سبد موجود در سینک منتقل کنید. پس از آن کافی است تا دکمه مخصوص خروجی آبشاری را فشرده و آن‌ها را به طور کامل و هم‌زمان بشویید.

در برخی از مدل‌های سینک آبشاری فقط جامایع توکار وجود دارد اما در برخی دیگر نیز شیر تصفیه قرار گرفته است. شما می‌توانید دمای آب را با استفاده از ولومی که در کنار شیر قرار دارد، تنظیم کنید. در سینک آبشاری 3 کلید و ۵ کلید که به سینک پیانویی نیز معروف هستند، نمایشگر دما وجود دارد. پس مشکل تنظیم درجه حرارت آب نیز با استفاده از این سینک‌ها حل خواهد شد.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، سینک های مدرن تمام نیاز های کدبانوی خانه را براورده میکند، در این سینک تعبیه شده است به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی از آن استقبال کرده‌اند.

قیمت سینک آبشاری

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت سینک‌های آبشاری تأثیر می‌گذارد. اولین و مهم‌ترین پارامتر این است که قیمت سینک بر اساس تعداد امکاناتی که در سینک تعبیه شده است همچنین رنگ سینک که مشکی طلای چی یا سفید باشد متفاوت است. شما می‌توانید سینک‌های آبشاری معمولی که با شیر کفی کار می‌کنند را با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید. اما اگر به دنبال خرید سینک‌های 3 کلید و ۵ کلید هستید بخصوص سفید و طلایی و حتی دودی باشند باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید.

به‌روزترین و مدرن‌ترین محصول این دسته‌بندی سینک آبشاری ۵ کلید پیانویی است که تمامی امکانات حتی کاسه شور را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. دومین پارامتر تأثیرگذار بر قیمت این محصولات نیز انتخاب فروشگاهی است که این سینک‌ها را عرضه می‌کند. اگر این فروشگاه واردکننده مستقیم این محصول باشد، کالا را با قیمت پایین‌تری به دست مشتریان می‌رساند. پس به فروشگاهی که سینک ظرفشویی آبشاری از آن خریداری می‌کنید، دقت نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *