دسته‌بندی نشده

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی، سینک 4 کلید، پنج کلید و سه کلید فروش سینک مدرن در شیراز

style=”color: #808000;”>تمام آنچیزی که در مورد سینک آبشاری میخواهید بدانید

 

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

شیر آبشاری تکسینک دیجیتال پیانویی

برای خرید سینک آبشاری به موارد زیر دقت کنید، سینک های مدرن امروزی که سینک آبشاری یا سینک پیانویی نیز نامیده می شوند دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند از آنجمله  سینک ظرفشویی ساده بدون کلید که خود بسیار جذاب و بسیار راحت و پرکاربرد است . سینک های ساده رنگهای مختلفی دارد از جمله  مشکی، سفید و طلایی که مصرف کننده ها و طرفداران حاص خود را دارند. سینک های   3کلید و 4 کلید یا همان پنج کلید نیز که  بدلیل اینکه یک کلید سمت راست سینک قرار دارد و از دیده ها پنهان است و اغلب فکر میکنند 4 کلید دارد نیز در رنگهای مختلف از جمله سفید ، طلایی و مشکی می باشند که مورد توجه زیادی قرار گرفته اند اما قیمت های بسینک ها بسیار متفاوت هستند و بسته به رنگ و تعداد کلید ، سینک پیانویی دارای قیمت بالا تر و یا پایین تری می باشند.  تمامی انواع سینک آبشاری از استیل 304 ساخته شده اند

متعلقات بسته های سینک که سوال اغلب خریداران است بشرح زیر می باشد:

تخته برش

جامایع

سبد و لگن

شیر تصفیه

لیوان شور

شیر آبشاری و شیر شاوری

نکته : دقت کنید در مدل سه کلید مایع ریز وجود ندارد.

در مدل پنج کلید ( همان 4 کلید) بدلیل تفاوت و افزایش تعداد شیر نسبت به مدل بدون کلید ، شیر در جعبه جداگانه ای قرار دارد و تمامی تعلقات نیز در ان تعبیه شده است و بنابراین تعداد دو کارتن  به شما تحویل داده میشود.

همانطور که در مورد سینک های آبشاری گفته شد سینک ها همه از جنس استیل 304 هستند که مقاوم به ضربه و خش می باشند ، بعضی از انواع سینک های ابشاری سیسکه اصطلاحا لانه زنبوری یا پوست ماری نیز نامیده می شوند برای خود مشتریان خاص خود را می طلبند .

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات هود سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *