سینک آبشاری

بهترین جنس سینک آبشاری برند تایل تپ در شیراز و شهرستان،سینک پیانویی کلیدی

بهترین جنس سینک آبشاری

 

بهترین جنس سینک آبشاری : اخیرا سینک هایی وارد بازار شده اند که سابقا وجود نداشته است و برای افراد خانه بسیار جذاب و دلخواه می باشند. سینک های آبشاری ساخت کشور چین می باشند . چینی ها تلاش میکنند آنچه بهتر و باکیفیتر است را به مشتریان خود ارائه کنند و رضایت آنهارا جلب کنند.

سینک های آبشاری در بدو تولید ساده و با کارایی کامل طراحی شده اند که به نظر نویسنده سادگی آن ضمانت از سلامت کالا میدهد. اما این بدان معنی نیست که سینک های جدید تر دارای کیفیت پایین باشند، چرا که بسیاری از کاربران پس از استفاده از سینک های آبشاری پیانویی که نوع 5 کلید آن فعلا در بازار از همه کاملتر است ،در تمامی رنگها رضایت کامل داشته اند و محصولات خریداری شده را به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند. حال  در مورد رنگ ها و کیفیت برند ها صحبت می کنیم که سوال اغلب شما خوانندگان محترم نیز هست. سینک ها از لحاظ نوع دو دسته هستند سینک آبشاری ساده و سینک آبشاری پیانویی پوست ماری یا لانه زنبوری.

سینک آبشاری در چهار رنگ موجود می باشد. سینک آبشاری مشکی، سینک آبشاری یا پیانویی دودی یا همان طوسی،سینک آبشاری طلایی و سینک آبشاری پیانویی و ساده سفید.

نوع رنگ در کیفیت سینک تغییری ایجاد نمیکند و تمام انواع رنگ ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند  .

سینک های آبشاری و پیانویی دارای شیر شاوری قابل کشش و  شیر آبشاری چرخشی هستند که در نوع ساده با دست و فشار دکمه و چرخش شیر کار میکنند ، اما در نوع پیانویی با فشار کلید آب از  شیر  آبشاری و از شیر شاوری حارج می شود. لیوان شور در نوع ساده با فشار لیوان یا شیشه و در نوع پیانویی با فشار کلید قابل انجام است و آب با فشار وارد لیوان یا شیشه شده و شستشو می شود.

شیر تصفیه نیز در سینک آبشاری با چرخش دسته و در نوع سینک پیانویی  با فشردن کلید آب تصفیه خارج میشود.

سینک های آبشاری  وارداتی تماما از جنس استیل 304 هستند حتی اگر بر روی سینک حک نشده باشند، پس باید خریداران بدانند و آگاه باشند که سینک غیر استیل 304  با این طرح اصلا وجود ندارد که گاها فروشندگان برای فریب افراد و خراب کردن بازار دیگران ، خریداران را گیج میکنند.

 

سینک آبشاری سینک پیانویی سینک دیجیتال سینک لانه زنبوری سینک 4 کلید سینک 5 کلید سینک 4 دکمه سینک پیانویی طلایی

 

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات هود سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *