سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

تاثیرات تکنولوژی سینک پیانویی و ابشاری در صرفه جویی

سینک پیانویی و ابشاری

تاثیرات تکنولوژی سینک پیانویی و ابشاری در صرفه جویی : همه ما می‌دانیم که جهان با بحران آب روبرو است. بسیاری از افراد سبک زندگی خود را برای صرفه‌جویی در میزان مصرف آب تغییر داده‌اند. همان‌طور که می‌دانید بخش اعظمی از آب مصرفی منازل، برای شستشوی ظروف، لباس‌ها و حمام کردن استفاده می‌شود. اگر بتوانیم مصرف آب خود را در این موارد کاهش دهیم، کمک بسیار زیادی به حل بحران آب کرده‌ایم. امروزه محصولاتی مدرن به بازار سینک‌های ظرفشویی عرضه شده‌اند که تا حد زیادی مصرف آب را کاهش می‌دهند. این سینک‌ها که به آن‌ها سینک پیانویی یا آبشاری گفته می‌شود، امکانات گسترده‌ای داشته و مصرف آب را بیشتر از ۵۰ درصد کاهش می‌دهند. در این مطلب قصد داریم تا این سینک‌های مدرن را به طور کامل به شما معرفی کنیم و تاثیرات تکنولوژی سینک آبشاری در صرفه جویی آب بیان نماییم.

با جدیدترین سینک‌های ظرفشویی آشنا شوید

 

 

 

 

اگر سری به بازار سینک‌های ظرفشویی بزنید با سری جدید این محصولات یعنی سینک‌های آبشاری روبرو خواهید شد. در این سینک‌ها قسمت‌های مختلفی برای شستشو به روش‌های گوناگون وجود دارد. همچنین لگن این سینک به صورت یکپارچه بوده و فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در سینک آبشاری، آب به شکل‌های مختلفی خارج شده و شستشو به روش‌های گوناگون را ساده می‌کند. در این محصولات علاوه بر شیر ظرفشویی قسمتی وجود دارد که آب به صورت آبشاری از آن خارج می‌شود. همچنین قسمت جداگانه‌ای برای شستشوی اختصاصی لیوان‌ها در نظر گرفته شده است.

اگر با تمام ویژگی‌ها و امکانات این سینک مدرن آشنا شوید، حیرت‌زده خواهید شد. این طراحی حرف اول را در دنیا زده و تمامی نقص‌های سینک‌های معمولی در این مدل از سینک ظرفشویی برطرف شده است. کار با این سینک، آشپزی را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.

سینک آبشاری چگونه مصرف آب را کاهش می‌دهد؟

اگر بخواهیم به صورت تخصصی به سینک‌های آبشاری نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که امکانات آن چه تأثیر گسترده‌ای بر روی صرفه‌جویی در مصرف آب دارد. این سینک با ارائه خدمات و ویژگی‌های زیر توانسته است تا حدود زیادی مصرف آب را کاهش دهد:

  • بر روی سینک ظرفشویی این سینک دو نوع خروجی وجود دارد. این خروجی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دبی آب را کاهش داده اما فشار آب در آن‌ها تغییری نمی‌کند. می‌توانید با دکمه‌ای که بر روی شیر آب وجود دارد، نوع خروجی آن را تغییر دهید.
  • شیر ظرفشویی قرار گرفته در این محصول، شلنگ دار است و با استفاده از آن می‌توان تمامی قسمت‌های لگن را به خوبی شست. پس دیگر نیازی نیست تا با دست آب را به سمت قسمت‌های مختلف سینک هدایت کرده و میزان زیادی آب استفاده کنید. با این امکان، تمام قسمت‌های لگن سینک آبشاری در کمتر از یک ثانیه تمیز می‌شوند.
  • لیوان شوری که در سینک آبشاری وجود دارد تأثیر بسیار زیادی بر مصرف آب خواهد داشت. برای شستن لیوان در این قسمت باید آن را به صورت برعکس بر روی لیوان شور قرار داده و سپس خروجی آب لیوان شور را فعال کنید. در برخی از مدل‌ها می‌توان با فشار دادن این قسمت آب را به داخل لیوان هدایت کرد. در برخی دیگر نیز باید دکمه مخصوصی را برای شستن لیوان فشرد. پس از آن مقدار بسیار کمی آب با فشار به داخل لیوان وارد شده و آن را تمیز می‌کند.
  • اگر نگران پشت لیوان یا کاسه‌های خود هستید، می‌توانید آن‌ها را در لگن متحرک سینک قرار داده و سپس در زیر قسمت کاسه شور یا شیر آبشاری، آن را آبکشی نمایید.
  • حتماً شما هم بارها در هنگام شستن میوه و سبزیجات نگران مصرف آب بوده‌اید. اما با استفاده از فناوری آبشاری با مصرف کمترین مقدار آب تمام میوه‌ها، سبزیجات و گوشت‌های تکه شده شما شسته می‌شوند. خروجی آبشاری به صورت یک ردیفه بوده و تمام سطح سبد را پوشش می‌دهد.

چرا خرید سینک آبشاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

حالا که با تمام ویژگی‌های سینک‌های آبشاری آشنا شده‌اید، سینک‌های قدیمی را فراموش کرده و فقط این مدل از سینک‌های مدرن را انتخاب کنید. همان‌طور که ملاحظه کردید این محصول کاربردی نه تنها در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند بلکه تمام تجهیزات و امکاناتی را که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما بخواهید سینک‌های معمولی موجود در بازار را خریداری کنید باید به صورت جداگانه شیر آشپزخانه، شیر شاوری، شیر تصفیه و جامایع را خریداری کنید. در صورتی که در بسته‌بندی سینک‌های مدرن تمام این تجهیزات به صورت یکجا به شما تقدیم می‌شود. البته امکانات دیگری مانند سبد جداگانه، لگن متحرک و تخته‌گوشت نیز همراه با سینک‌های آبشاری به شما ارائه می‌شود. به همین دلیل ما به شما انتخاب سینک آبشاری را پیشنهاد می‌کنیم زیرا ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

رنگ این سینک‌ها به صورت استیل دودی، طلایی، مشکی و سفید است. رنگ‌هایی که در سینک‌های معمولی به جز سینک بنتو، کمتر مشاهده می‌شوند. همچنین سطح این سینک‌ها از مواد نانو پوشیده شده است که ضد لک و ضد بوی نامطبوع است. به یاد داشته باشید که برای شستشوی سطح این سینک‌ها نباید از مواد اسیدی استفاده کنید تا پوشش نانوی آن‌ها از بین نرود.

با خرید این سینک‌ها فضای آشپزخانه خود را متحول و مدرن خواهید کرد. فاصله شما با آشپزخانه‌ای خاص و منحصربه‌فرد خرید یک سینک آبشاری جدید است. پس در خرید آن تعلل نکنید و زیبایی و مدرنیته را به صورت هم‌زمان به آشپزخانه خود بیاورید.

کلام پایانی برای تاثیرات تکنولوژی سینک آبشاری در صرفه جویی آب

اگر شما هم مجذوب این سینک‌های مدرن و کاربردی شده‌اید، می‌توانید همین الان از محصولات متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی تایلتپ دیدن کرده و سفارش خود را نهایی کنید. ما سینک‌های آبشاری را در قیمت‌های مختلفی به مشتریان عرضه کرده‌ایم.

متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه اندک، مدل‌های ساده‌تر این سینک را خریداری نمایند. اما اگر به دنبال خرید سینکی جامع و کامل که مصرف آب را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، هستید ما به شما سینک‌های سه کلید و پنج کلید پیانویی را پیشنهاد می‌کنیم.

این سینک‌ها تمامی امکاناتی که یک خانم خانه‌دار به آن احتیاج دارد را در اختیارش قرار می‌دهند پس برای خرید آنها هیچ تردیدی نداشته باشید. فراموش نکنید که با پرداخت مبلغی منصفانه می‌توانید فضای آشپزخانه را مدرن‌تر و زیباتر کنید. سینک آبشاری حرف اول را در بازار سینک‌های ظرفشویی می‌زند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *