سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

جدیدترین سینک پنج کلید لانه زنبوری ،سینک آبشاری پیانویی فول ال ای دی سفید طلایی دودی

جدیدترین سینک پنج کلید پرفروشترین سینک ظرفشویی

چند راه‌‌حل برای تمیز کردن سینک ظرف‌شویی آشپزخانه


جدیدترین سینک پنج کلید سینک ظرف‌شویی از جمله وسایل ضروری در هر خانه‌ای است که به دلیل تماس مستقیم آن با ظروف و مواد غذایی، نظافت و بهداشتی بودن آن اهمیت زیادی دارد. همچنین به دلیل اینکه یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است، سریع کثیف شده و لکه‌ها را روی خود نشان می‌دهد. با توجه به جنس این وسیله که از نوع استیل، شیشه‌ای و یا گرانیتی است، تمیز کردن آن متفاوت است، ولی با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید سینک آشپزخانه خود را به راحتی و با هزینه خیلی کم تمیز کنید و از استفاده کردن از این وسیله لذت ببرید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم اطلاعات کافی و مفیدی را درباره تمیز کردن سینک‌های ظرف‌شویی به شما ارائه دهیم.

 اولین نکته برای تمیز کردن این کالا این است که به هیچ عنوان از مواد شیمیایی مانند وایتکس استفاده نکنید. این مواد شیمیایی علاوه بر ضررهایی که برای سلامتی انسان دارد پس از مدتی سینک کدر می‌شود و دیگر شکل ظاهری اولیه خود را ندارد. علاوه بر این مضرات، مواد شیمیایی هزینه‌ای را با خود به همراه دارند. در صورتی که شما می‌توانید با تعدادی وسیله ارزان قیمت که در اکثر خانه‌ها موجود است سینک آشپزخانه خود را مثل روز اول براق کنید.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

 

 

تمیز کردن سینک‌های استیل

۱) استفاده از سرکه

 برای تمیز کردن سینک استیل راه‌های مختلف وجود دارد. در صورتی که روی سینک آشپزخانه شما لکه و رسوب وجود دارد می‌توانید مقداری سرکه را روی دستمال نرم کشیده و سپس آبکشی کنید.

۲) استفاده از جوش شیرین

راه‌حل بعدی استفاده از جوش شیرین است. برای استفاده از جوش شیرین در ابتدا روی سطح آن جوش شیرین بریزید. سپس با دستمال آن را تمیز کرده و آبکشی کنید. جوش شیرین برای از بین بردن جرم چربی نیز مناسب است.

۳) استفاده از نمک

 برای ضد عفونی کردن سینک ظرف‌شویی می‌توانید از نمک کمک بگیرد. نمک را روی سطح سینک ریخته و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند. سپس آبکشی کنید. همچنین می‌توانید بر روی نمک مقداری لیمو بکشید. لیمو را دو تکه کرده و نیمی از آن را روی سطح بکشید. این کار باعث ضدعفونی شدن سینک آشپزخانه شما می‌شود.

 برای تمیز ماندن سینک‌ استیل ظروف داخل آن را هر شب شسته و سپس آن را با دستمال تمیز خشک کنید.

تمیز کردن سینک‌ گرانیتی

برای تمیز کردن سینک‌های گرانیتی نیازی به استفاده از شوینده‌های گران و روش‌های سخت ندارید. در ابتدا سینک ظرف‌شویی را با آب بشویید. سپس می‌توانید مقداری جوش شیرین استفاده کنید یا دستمال کاغذی را به سرکه آغشته کرده و در سطح سینک آشپزخانه قرار دهید و ۱۰ دقیقه بعد آن را بردارید و با آب شست‌وشو دهید.

تمیز کردن سینک‌ شیشه‌ای

 برای شستن سینک‌ شیشه‌ای از سیم‌های ظرف‌شویی استفاده نکنید، زیرا خط و خش روی آن به وجود می‌آید. شما می‌توانید از محلول‌های شیشه پاک‌کن استفاده کرده و در آخر آن را آبکشی کرده و خشک کنید.

 برای تمیز کردن گوشههای سینک آشپزخانه از مسواک کمک بگیرید و لبه‌های آن را با مسواک و با یکی از روش‌های گفته شده شست‌وشو دهید.

براق کردن سینک‌ ظرفشویی

 برای براق کردن سینک‌ ظرف‌شویی می‌توانید از روغن پارافین استفاده کنید. لکه‌های آب و مایعات بر روی سینک ظرف‌شویی به وسیله روغن پارافین از بین می‌رود. اگر به روغن پارافین دسترسی ندارید، به جای آن از روغن زیتون کمک بگیرید. مقداری روغن زیتون را به پنبه زده و روی آن بکشید و در آخر آبکشی نمایید.

رفع گرفتگی سینک آشپزخانه

 برای رفع گرفتگی سینک ظرف‌شویی دو فنجان یخ بر روی دهانه لوله آن قرار دهید و یک فنجان نمک دریایی را روی آن بریزید و روی آن آب بگیرید تا یخ آب شود.

از بین بردن بوی بد سینک ظرف‌شویی

برای از بین بردن بوی بد سینک آشپزخانه یک لیمو را خورد کرده و در دهانه لوله آن قرار دهید. سپس آب را بر روی آن بگیرید. این کار باعث از بین رفتن بوی بد سینک ظرف‌شویی می‌شود.

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *