سینک دیجیتال یا پیانویی

میخوای آپارتمانت متفاوت باشه؟ شیرآلات و سینک ظرفشویی و پنل دوش رو از tiletap.ir در شیراز تهیه کن

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی 5 کلید سفید

برای تمکیز کردن پنل دوش حمام و شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی لازم است که با انواع آن  آشنا شوید، پنل دوش حمام مهم نیست از چه نوع و چه کیفیتی است، به هر حال برای هر نوع دوشی امکان رسوب گرفتگی وجود دارد و  باید به جای هزینه خرید پنل دوش جدید و تعویض نو با کهنه ، روش شستشوی آنها را  بدانیم و بتوانیم رسوب های دوش را برطرف کنیم.

 سردوش حمام و رسوبات

گرفتگی پنل دوش حمام میتواند به چندین دلیل باشد از جمله سخت بودن آب، آسیب داخلی محل خروجی آب و  پوسیدگی واشر سردوش . بنابراین چنانچه خروج  آب در پنل دوش حمام  با مشکل همراه باشد. لزوما  بدلیل رسوب گرفتگی نمی باشد و ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

پنل دوش حمام و شیرآلات بهداشتی از جمله شیر روشویی پایه کوتاه و شیر پایه بلند، شیر ظرفشویی و شیر دوش و شیر توالت ممکن است دچار رسوب گرفتگی شود .اینکه چگونه می توان از ایجاد رسوب و جرم جلوگیری کرد، باید گفت تاکنون هیچ راهی برای آن قطعیت ندارد مگر گذاشتن دستگاه تصفیه آب بر سر راه آب ورودی به کل واحد یا منطقه مورد نظر.

 

چگونه رسوب سردوش را تمیز کنیم؟

روش های مختلف تمیز کردن و برق انداخت شیرآلات و پنل دوش را در زیر آورده ایم.

1- سرکه

سرکه  از جمله روش های بسیار کاربردی و قابل استفاده است که میتوان  به کمک این روش تمام رسوبات سردوش و حتی رسوبات داخلی شیرهای اهرمی خود را از بین برد و با کمک یک عدد مسواک و یا برس داخل این حفره ها را باز کرد.

مراحل آن نیز به شرح زیر است:

ابتدا سرکه را داخل حوض مستطیلی بزرگی  ریخته و  سپس پنل دوش را درون آن قرار می دهیم و با  تمام پنل دوش حمام داخل سرکه قرار میدهیم و به مدت چند  ساعت در همین حال باقی بماند .

2- سرکه و جوش شیرین

یکی دیگر از روش های کاربردی تمیز کردن پنل دوش حمام برای پنل دوش های حمام، قرار دادن آن در محلولی از سرکه، جوش شیرین و نمک است که می توانید پنل دوش یا شاورپنل به مدت یک شب در این محلول قرار دهید تا تمام رسوب های آن کاملا از بین برود و سپس  مجدد نصب کنید.

3- جوشاندن

جوشاندن شاور پنل و یا پنل دوش حمام نیز یکی از روش های کاربردی است اما تنها ایراد آن این است که برای دوش های قابل اجرا است که قابل جدا شدن می باشند، برای این روش نیز تنها به مقداری سرکه و آب احتیاج است که مقدار آن نیز با توجه به ابعاد و اندازه سردوش شما مشخص می شود.

4- شوینده

شوینده های خانگی از جمله روش های قابل استفاده است که اغلب به عنوان گزینه های بعدی پیشنهاد می شود، زیرا در تمام موارد پیشنهاد ما این است ابتدا از روش ها و موادی که در منزل موجود است برای پاک کردن و از بین بردن رسوب پنل دوش حمام استفاده کنید و در صورتی که رسوب پنل دوش حمام  افاقه نکرد، می توان  از شوینده های شیمیایی کمک گرفت.

برای خرید شوینده های شیمیایی حتما توجه داشته باشید هر شوینده ای برای استفاده در شیرآلات و دوش مناسب نمی باشد و ممکن است به استیل آسیب بزند، بنابراین بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که دقیقا برای از بین بردن جرم شیرآلات و سردوش ها طراحی شده است و با استفاده از این محلول ها به راحتی تمام رسوبات سخت را از بین ببریم.

بهتر است برای جرمگیری دوش حمام از موارد زیر استفاده نکنید

 

  • وایتکس و مواد سفید کننده
  • برس های زبر
  • مواد اسیدی یا جوهر نمک
  • مواد نفتی
  • ضربه زدن به سردوش

 

شیر ظرفشویی

برنج خالص

شیر روشویی شیر روشویی مشکی

آلیاژ 100 در 100 برنج

5- استفاده از نوشابه

شاید برایتان عجیب باشد اما می توان پنل دوش و شیرآلات را با نوشابه تمیز و از رسوبات پاک کنیم و برق بیاندازیم .

 

کلام آخر در این مقاله آموختیم چگونه رسوب پنل دوش حمام و شیرآلات را تمیز کنیم، اگر قصد خرید پنل دوش و شیرآلات خود را دارید بهترین انتخاب پنل دوش از فروشگاه آنلاین تایل تپ می باشد . شما  می توانید علاوه بر این پنل دوش ها که شامل  ماساژور، نور LED ف مانیتور و… می باشد سینک ظرفشویی آبشاری این فروشگاه که خود وارد کننده بی واسطه است و از لحاظ کیفیت و گارانتی معتبر می باشد خرید نمایید ، ضمن اینکه جنس استیل 304 استفاده می شود که نوعی استیل بسیار باکیفیت در بازار است و همچنین دارای خاصیت ضد زنگ و ضدرسوب و بیصدا  است که هیچ گونه مشکل رسوب یا جرم گرفتگی و آلودگی صوتی نخواهید داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *