سینک دیجیتال یا پیانویی

شیرآلات نکات آموزشی نصب شیرآلات و فضا فروش بهترین مدل شیرآلات در شیراز

شیر ظرفشویی دومنظوره تصفیه دار

نصب روشویی و شیرآلات

امروزه به دلیل کوچک تر شدن منازل و حمام ها، برای داشتن امکانات کافی در حمام نیاز به نصب تجهیزاتی مثل نصب شیرآلات از جمله شیر روشویی،شیر ظرفشویی،شیر پایه بلندشف شیر دوش حمام و شیر ظرفشویی ، نصب روشویی ، نصب کابینت روشویی و … می باشد که در صورت داشتن اطلاعات کافی می توانید علاوه بر نصب آسان این تجهیزات ، از فضای مفید حمام هم به بهترین حالت ممکن  استفاده کنید. میتوانید کابینت زیر سینک روشویی را بدون پایه انتخاب کنید. غیر از جلوه‌ی ظاهری آن به بزرگ‌تر به نظر رسیدن حمام نیز کمک می‌کند و یک فضای کوچک بالاتر از کف برای قرار دادن وسایل کوچک ایجاد می‌کند و زیبا تر به نظر می رسد. برای بزرگتر به نظر رسیدن حمام از طرح‌ها و الگوهای بزرگ استفاده کنید. الگوهای بزرگ مانند استفاده از سرامیک رنگ روشن، همچنین رنگ شیرآلات ،حمام را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و باعث زیبا تر شدن حمام هم می شود.

شیر روشویی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشویی

شیر روشویی لبه آبشاری مناسب ترین شیر سینک آشپزخانه

شیر روشویی لبه آبشاری مناسب ترین شیر  آشپزخانه

شیر روشویی مشکی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشویی طوسی حاکشتری نقره ای شیر روشویی پایه بلند شیر سرویس بهداشتی پایه بلند شیر پایه بلند مشکی

شیر ظرفشویی وارداتی زیباترین شیرآلات آشپزخانه

شیر ظرفشویی وارداتی زیباترین شیرآلات آشپزخانه

جدیدترین مدل شیر روشویی

جدیدترین مدل شیر روشویی

زیباترین و جدیدترین شیر

زیباترین و جدیدترین شیر

سینک روشویی و شیرآلات متعلقه را در گوشه‌ها نصب کنید، نصب سینک روشویی پایه‌دار رفت ‌و آمد را در حمام دچاره مشکل میکند. نصب شیرآلات مناسب روشویی  و  شیرآلات با اندازه و ارتفاع درست در گوشه‌ی حمام بسیار بهتر از نصب آن رو به روی درب می باشد. باز و بسته کردن درب معمولاً جلوی دست ‌و پا را گرفته و مزاحمت ایجاد می‌کند به همین منظور از قرار دادن سینک روشویی و شیر روشویی پایه کوتاه و بلند در جلوی درب دوش حمام خودداری کنید و تا جایی که می توانید در گوشه ها نصب کنید.

سینک و کابینت زیر روشویی را گرد انتخاب کنید.و سپس شیرآلات را مطابق آن خریداری و نصب نمود.مکان‌های تنگ باعث به وجود آمدن گوشه‌های تیز می‌شوند. اگر گوشه‌ی کمد روشویی در مسیر رفت‌وآمد قرار گیرد بهتر است گرد باشد. یک کمد گرد به بهتر شدن فضا کمک خواهد کرد لبه تیز روشویی نیز از بین میرود.

در برخی موارد هم قرار دادن پرده برای دوش و شیرآلات  آن که به دو طرف باز و بسته می‌شود می‌تواند فضایی که برای باز و بسته شدن درب آن احتیاج است را حذف کند. وان های حمام می‌توانند در فضاهای کوچک جا شوند. برخی فقط ۱۵۰ سانتیمتر طول دارند پس اگر حمام کوچکتر باشد و قصد نصب وان و شیرآلات آن را داشته باشیم بهتر است از پرده استفاده شود تا درب ، که باعث می شود برای نصب سایر تجهیزات فضای بیشتری داشته باشیم.

در نصب روشویی و شیرآلات آن در فضای حمام و سرویس بهداشتی ، پیشخوان بالای توالت می‌تواند هم از جنس چوب باشد هم از جنس سنگ. یک پیشخوان اضافی ، فضای کافی را برای قرار دادن وسایل مورد نیاز شما را می تواند تامین کند.

در حمام های کوچکتر و در فضاهای تنگ یک آینه‌ی بزرگ‌تر فضای موجود را بزرگ‌تر جلوه دهد.

در جایی که فضا کم باشد نصب و قرار دادن یک جا حوله‌ای نواری روی درب حمام می‌تواند بسیار کمک میکند. حوله باید درجایی نزدیک به درب حمام باشد و چه جایی بهتر از خود درب حمام ، پس محل آویز حوله را روی درب قرار دهید..

در صورت تمایل می توانید کمدی با یک قفسه انتخاب کنید. حتی با یک قفسه هم می‌توانید حوله و دستمال‌های خود را نگه‌دارید و همچنین حمام زیباتری داشته باشید.استفاده از شیرآلات دیواری باعث می گردد تا روشویی باریک‌تری داشته باشید که به بزرگ‌تر شدن فضا خیلی کمک می کند. با وجود قدیمی بودن این نوع شیرها برای استفاده از این نوع شیرها هیچ اشکالی در استفاده از آن وجود ندارد..در صورتی که حمام شما کمتر از ۲ متر طول دارد و فضای کافی را برای قرار دادن درب دوش در اختیار شما نمی‌گذارد بهتر است به‌ جای درب از یک پانل شیشه‌ای استفاده کنید. این کار مانع از پاشیده شدن آب از شیر در اطراف دوش می گردد و به تمیزی حمام هم کمک می کند.

برای مشاهده انواع شیرآ|لات ، شیر روشویی پایه بلند، شیر ظرفشویی آشپزخانه، شیر دوش حمام و سرویس بهداشتی و قیمت ها در فروشگاه تایل تپ tiletap.ir   وارد شوید و یا اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *