دسته‌بندی نشده

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی سینک مدرن ال ای دی دار کاملترین پک

فروشگاه تایل تپپ سینک ظرفشویی کمترین قیمت سینک آبشاری

 

نکاتی که برای خرید سینک آبشاری یا سینک پیانویی به آن توجه کنیم

سینک ظرفشویی

امروز میخواهیم در مورد سینک های جدید یا همان سینک های آبشاری با طرح های جدید  صحبت کنیم. بسیاری از آقایان یا خانم ها مراجعه میکنند و میخواهند بدانند این سینک ها چه کارایی دارند چرا انقدر بازار گرمی دارند و همه از طر ح های جدید استقبال میکنند.

اصولا بنای سینک های مدرن بر مبنای کوچکتر بودن اندازه و تک لگن بودن طراحی شده است. سایز سیک های ابشاری و سینک های پیانویی معمولا از 75 در 46 سانتیمتر تجاوز نمیکند و اصول طراحی آن بر مبنای ایجاد فضای آزاد بیشتر برای بانوی خانه می باشد. اصولا با توجه به رنک سرامیک ،کابینت  و سایر دکوراسیون  رنگ سینک خود را میتوان از بین رنگ های سفید،طلایی ،مشکی یا دودی انتخاب نمود.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

 

سینک های آبشاری  باکیفیت خوب و حالت لانه زنبوری ساخته و طراحی شده اند تا در برابر ضربه محافظت شود. زیر این سینک ها عایق ضد صدا و اکوستیک تعبیه شده که هنگام  پرتاب اب به داخل سینک هیچگونه صدایی تولید نمیکند .همچنین از قابلیت های دیگر سینک آبشاری یا سینک پیانویی دیجیتال جنس آن است که از جنس استیل 304 ساخته و تولید شده است که ضد زنگ می باشد.

سینک های آبشاری یا سینک پیانویی دیجیتال  دارای بسته بندی شامل سبد آبکش، لگن همرنگ سینک دارای مخزن خروجی است همچنین تخته برد جهت برش میوه و سبزی که کاملا ضد آب می باشد.

لیوانشور فشاری در بسته بندی تمامی انواع سینک ها موجود می باشد که در نوع آبشاری ساده با دست فشار داده میشود ،اما در نوع کلیدی با فشردن یک کلید  این کار براحتی انجام میشود . ناگفته نماند کلید ها نیز همرنگ سینک ها هستند تا نمای زیباتری به سینک بدهند. لیوان شور ها در نوع کلیدی روی صفحه کلید فیکس شده اند.

سینک های آبشاری و سینک های پیانویی همچنین دارای شیر شاوری و شیر آبشاری می باشند که در نوع بدون کلید شیر شاوری با فشردن دکمه روی آن و شیر ابشاری با پیچ دادن شیر ابشاری  آب به جریان می افتد. در مورد سینک پیانویی محل قرار گرفتند شیر روی صفحه کلید تعبیه شده و کنار شیر آبشاری مانیتور کنترل شدت دمای آب قرار داده شده است که میتوان اب سرد و گرم را برای خروج انتخاب نمود. سینک آبشاری و یا سینک پیانویی همچنین دارای ال ای دی می باشند که با فشاری آب به جریان افتاده و نورپردازی دارند و نیازی به اتصال برق ندارند.

سینک های آبشاری و پیانویی همه دارای شیر تصفیه ی همرنگ سینک می باشند که در نوع کلیدی روی صفحه محل نصب شیر تصفیه تعبیه شده است. مایع ریز یا همان جا مایع روی تمام سینک ها بجز سینک سه کلید تعبیه و ظرف مخصوص جامایع در آن قرار داده شده است و در نوع کلیدی با فشردن کلید آب تصفیه باز شده و جریان پیدا می کند.

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *