دسته‌بندی نشده

سینک مدرن برای خانه مدرن،فروش ویژه سینک های آبشاری سینک پیانویی رنگبندی 4 کلید 3 کلید 5 کلید

سینک دیجیتال پیانویی سینک مدرن برای خانه مدرن

 

فاکتورهای مهم در انتخاب سینک ظرفشویی

سینک مدرن برای خانه مدرن

سینک ظرفشویی یکی از تجهیزاتی ست که حضور آن در آشپزخانه الزامی می باشد. سینکها مدل ها و جنس های متفاوتی دارند و با توجه به کاربرد آنها در آشپزخانه انتخاب می شوند. آنها از نظر نحوه ی نصب به دو نوع سینک توکار و سینک روکار دسته بندی می شوند. سینک های توکار همانطور که از نامشان پیداست در داخل کابینت آشپزخانه نصب می شوند و هزینه نصب آنها جداگانه پرداخت می شود اما سینک های روکار بر روی کابینت یا کانتر قرار می گیرند و می توان به راحتی آنها را جا به جا نمود. متریال های مختلفی مانند گرانیت, سرامیک, کورین, شیشه, چینی, استیل, مس و … برای ساخت سینک مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند. زیبایی و طول عمر بالا دو فاکتور اصلی در انتخاب سینک ظرفشویی محسوب می شوند که در هنگام خرید باید به آنها توجه شود. علاوه بر آنها موارد دیگری نظیر ضخامت سینک, ابعاد, کاربرد و ایمنی سینک نیز حائز اهمیت است. در این نوشته از ساختمانچی سعی شده نکات مهم در انتخاب سینک ظرفشویی به شما معرفی شوند تا بتوانید با استفاده از آنها راحت تر و اصولی تر اقدام به انتخاب سینک نمائید. این نکات به شرح زیر می باشند. با ما همراه باشید.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

ارزانترین سینک پیانویی دیجیتال لانه زنبوری اس 304 کاملترین بسته بندی
بهترین کیفیت با لیوان شور سبد لگن مایع ریز

سینک دیجیتال پیانویی

قبل از خرید سینک ظرفشویی در ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیرید. بهتر است قبل از نصب کابینت اقدام به خرید سینک ظرفشویی کنید سپس برای ساخت کابینت به کابینت ساز سفارش دهید. سینک ها با توجه به مدل خود دارای ابعاد و اندازه های تفاوتی هستند, به همین دلیل آنها را باید بر اساس دکوراسیون و مساحت آشپزخانه خود انتخاب نمائید. نصب سینک های بسیار بزرگ یا بسیار کوچک نوعی عدم تعادل در فضای آشپزخانه به وجود می آورد. نکته دیگری که در مورد اندازه سینک باید بدان توجه کنید رعایت نمودن چند سانتی متر فاصله در اطراف آن است. اگر آشپزخانه شما کابینت دارد حدود ۵ سانتی متر فاصله از دو طرف سینک را در نظر گرفته تا در حین نصب سینک دچار مشکل نشوید. سینک ها معمولاً دارای یک, دو و یا سه کاسه هستند. با توجه به نیازتان و اینکه چه مقدار از سینک ظرفشویی استفاده می کنید اقدام به انتخاب آن نمائید. اگر صرفاً برای شست و شو ظروف از سینک استفاده می کنید سینک های یک قلو نیاز شما را برطرف می سازند و اگر کارهای دیگری نظیر شستن و آماده سازی مواد غذایی در سینک انجام می دهید سینک های دو یا سه قلو گزینه ای ایده آل هستند. در کل عمق کاسه سینک و انحنای دیوارهای آن به کاربرد آن در آشپزخانه بستگی دارد. در انتخاب سینک ظرفشوییی به ضخامت آن توجه کنید. سینک هایی که ضخامت کمی دارند در اثر ضربه به راحتی تو رفته و سطح آن نیز دچار خراشیدگی می شود. اما سینک های مقاوم ضخامت بالایی دارند و در برابر تغییرات دمایی و استفاده مداوم دچار آسیب نشده و وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند. سینک های فلزی از جمله سینک هایی هستند که ضخامت دوام و مقاومت آنها را تعیین می کند, بنابراین سعی کنید این نوع سینک را با توجه به ضخامت ورق فولاد به کار رفته در آن انتخاب نمائید. سینک ها دارای انواع مختلفی هستند از جمله سینک گرانیتی, شیشه ای, چینی, سنگی و استیل و … . سینک های چینی و شیشه ای نسبت به سایر سینک ها مقاومت پایین تری دارند و در مقابل ضربه و سقوط اجسام احتمال شکستن آنها وجود دارد. اگر آشپزخانه ای پر رفت و آمد دارید توصیه می شود از این سینک ها برای آشپزخانه خود انتخاب ننمائید. در مقابل سینک استیل و سینک گرانیتی مقاومت بسیار بالایی دارند و در برابر ضربه و خراشیدگی دچار آسیب نشده و سالیان سال در آشپزخانه شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدیدno

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *