دسته‌بندی نشده

آپارتمان مدرن با سینک ظرفشویی آبشاری ، شیرآلات و پنل دوش مدرن ، خرید در شیراز و شهرستان

سینک ظرفشویی آبشاری طلایی 3 کلید

سینک ظرفشویی آبشاری را چطور انتخاب کنیم

فروش انواع سینک ظرفشویی آبشاری

برای اینکه یک واحد لوکس و زیبا داشته باشیم  باید ابتدا آشپزخا نه را بصورت مدرن و امروزی تزئین کنیم. ابتدا فضاسازی و سپس خرید سینک ظرفشویی و شیرآلات با انتخاب درست رنگبندی با رنگهای زیبا اولین حرکت می باشد. برای انتخاب سینک  ظرفشویی آشپزخانه  ، انواع رنگهای سینک ظرفشویی از جمله استیل،دودی، مشکی،  سفید و طلایی را می توانید با توجه به رنگ کابینت ها ، بین کابینتی و کف آشپزخانه و سرامیک کف انتخاب کنید. سایز سینک ظرفشویی هر چه کوچکتر باشد امکان دارا بودن فضای آزاد برای بانوی آشپزخانه ایجاد می شود که بتواند راحت تر دسترسی به  فضای خالی داشته باشد. سینک آشپزخانه ها معمولا دو لگنه هستند ،انواع سینک ظرفشویی قدیمی تر  سینی هم داشتند که امروزه سینی های سینک ظرفشویی حذف شده اند،به این دلی که سینی سینک ها کارایی چندانی نداشت و راحت تمیز نمیشد و اغلب آب روی آن راکد می ماند و باعث بوی نامطبوع و آلودگی آشپزخانه می شد. از این رو سینک آبشاری وارد بازار شدند که بسیار خواهان پیدا کرده اند. رنگ  سینک ظرفشویی  نیز می تواند در نظر اشخاص متفاوت و ترجیح داشته باشد. سینک ظرفشویی رنگ سفید و طلایی معمولا بسیار رنگ زیبایی برای آشپزخانه ها هستند بخصوص برای آنها که دارای دو تا سینک ظرفشویی می باشند.

سایز سینک ظرفشویی آبشاری 46 در 75 سانتیمتر هستند . معمولا تک لگن می باشند سینک ظرفشویی  آبشاری دارای متعلقاتی مانند مایع ریز ، شیر آبشاری، شیر شاوری ،شیر تصفیه، لیوان شور ، دو عدد لگن و صافی متحرک  به رنگ خود سینک و تخته برش می باشند.

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی دیجیتال

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی دیجیتال

سینک پیانویی 3 و 5 کلید

سینک پیانویی 3 و 5 کلید

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی 5 کلید سفید

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی 5 کلید سفید

برای خانه مدرن چه شیرآلاتی انتخاب کنم 

 

چنانچه میخواهید  حمام و سرویس بهداشتی مدرن داشته باشید بهتر است بجای علم دوش های قدیمی از پنل دوش حمام جکوزی دار بعنوان شیر دوش حمام اسنفاده کنید ، پنل دوش های حمام یا همان شاور پنل ها نیز همانند سینک های آبشاری از استیل 304  ساخته شده اند آنها انواع بدون مانیتو و جکوزی و یا مینیتور و جکوزی دار هستند . پنل دوش ها بسیار در مدرن جلوه دادن واحد تاثیر گذار هستند. رنگهای زیبایی برای ساخت پنل ها استفاده شدخ است  که میتوانید انتخاب خود را بر اساس سرامیک کف و بدنه سرویس بهداشتی انتخاب کنید. رنگ ها شامل سفید ، مشکی، طوسی و طلایی  می باشند.

 

شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی ها نیز باید مدرن و ترجیحا وارداتی باشند که بتواند میزان تناسب را در واحد افزایش دهند. شیر روشویی نیز بر اساس کابینت روشویی و دارا بودن یا نبودن کاسه روشویی جهت انتخاب  ارتفاع و بلندی شیر روشویی انتخاب می شود. اینکه شیر ظرفشویی همان شیر آبشاری  و سینک باشد یا نه ، میتوانید از انواع شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند در رنگ های سفید طلایی، طلایی ، مشکی ، کروم  انتخاب نمایید و  بدین ترتیب یک واحد شینک و مدرن خواهید داشت.

پنل شاور ماساژوردار حمام مانیتوردار طلایی

پنل دوش ماساژوردار حمام طلایی

 

انواع پنل دوش حمام ال ای دی دار

پنل دوش حمام مانیتوردار

 

 

شیر روشویی شیر روشویی مشکی

آلیاژ 100 در 100 برنج

شیر روشویی شیر روشویی پایه بلند

آلیاژ 100 در 100 برنج

زیباترین و جدیدترین شیر ظرفشویی

زیباترین و جدیدترین شیر

زیباترین شیر پایه بلند شیرآلات جدیدترین

زیباترین شیر پایه بلند شیرآلات جدیدترین ارزانترین شیرپایه بلند

شیر روشویی پایه بلند مشکی

شیر روشویی پایه بلند مشکی از برنج خالص

شیر روشویی پایه بلند شیر سرویس بهداشتی پایه بلند شیر پایه بلند مشکی شیر روشویی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشویی

شیر روشویی مشکی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشویی طوسی حاکشتری نقره ای

از آلیاژ 100 در 100 برنج

شیر روشویی لبه آبشاری مناسب ترین شیر سینک آشپزخانه

شیر روشویی لبه آبشاری مناسب ترین شیر سینک آشپزخانه

شیرآلات های وارداتی فروشگاه تایل تپ از جنس برنج  صد در صد خالص می باشد . دارای گرانتی رنگ نیز هستند. شیر آلات  را نباید با مواد سفید کننده یا با مواد شیمیایی شستشو کرد. سینک های ابشاری فروشگاه تایل تپ نیز از جنس استیل 304 بوده ودارای گارنتی دو ساله و گارانتی قطعات می باشد. پنل دوش های فروشگاه تایل تپ همچنین دارای گارانتی قطعات هستند و با اطمینان کامل می توانید از فروشگاه ما خرید کنید و رضایت خود را پس از دریافت کالا درب منزل  به ما اطلاع دهید. فروشگاه ما وارد کننده مستقیم کالا بوده و با قیمت مناسب و کیفیت بالا گالای خود را عرضه می کند. ارسال نیز شیرآلات رایگان می باشد.

برای مشاهده انواع سینک آبشاری پیانویی ، پنل دوش های جکوزی دار حمام و شیرالات پایه بلند و کوتاه، شیر ظرفشویی دو منظوره تصفیه دار  می توانید وارد سایت Tiletap.ir و سپس از سه خط سمت راست سینک و شیرآلات وارداتی را انتخاب کنید.

 

پشتیبانی  09177165694

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *