سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

ارزانترین سینک مدرن سینک آبشاری پیانویی دیجیتال لانه زنبوری را در سایت tiletap.ir جستجو نمایید

سینک مدرن سینک آبشاری پیانویی دیجیتال

سینک ظرفشویی دیجیتال یا سینک آبشاری دیجیتال از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری دیجیتال لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری  دیجیتال در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

برای مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید.

پک کامل سینک آبشاری دیجیتال شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپجنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.همچنین سینک دیجیتال دارای دومدل می باشد که از آن دسته 3 دکمه و 4 دکمه در بازار مورد توجه عوام قرار گرفته است . در مدل 3 دکمه ، یک دکمه برای باز کردن شیر شاوری ، دومی برای باز کردن شیر آبشاری و سومی برای شستشوی لیوان توسط لیوان شور می باشد و اما در مدل 4 دکمه، دکمه چهارم  برای باز کردن شیر آبشاری در طرف چپ سینک می باشد که کار را برای شستشو راحت تر نموده است.

برای دیدن سایر محصولات و یا جهت سفارش این محصول شناسه  43722  را در قسمت سرچ سایت  tiletap.ir  وارد  نمایید و سینک را سفارش دهید و یا با تلفن پشتیبانی 09177165694 تماس بگیرید.

خانم های خانه دار وقتی در حال کارکردن در محیط آشپزخانه هستند ،صداهای  محیط ی میتواند برای او آزاردهنده  باشد،البته صداهایی هستند که اغلب خانم ها علاقه شنیدن آن را دارند از جمله صدای اخبار، صدای برنامه های آموزشی ، صدای آموزش آشپزی از تلویزیون و یا رادیو  و  نهایتا صدای شنیدن  فیلم ها و یا تکرار فیلم های روز گذشته .

تمام صداها بجهت علاقه بانوی خانه دوست داشتنی است ، اما بانوان دوست دارند  آرامش در شستن ظروف  آشپزخانه را درکنار کارهای خود داشته باشند،اخیرا سینک آبشارست  طراحی و وارد بازار شده است که مصرف کننده پر و پا قرص آنها بانوان  هستند ، آنها  هنگام کار در آشپزخانه  احساس راحتی را با ضد صدا بودن سینک آبشاری نانو تجربه میکنند، علاوه بر آن  سینک آبشاری  آشپزخانه اس 304  ضد زنگ بوده و در بسیاری مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد.بدلیل تماس مداوم سینک آبشاری با آب این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد .

ویژگی های اصلی سینک آبشاری کروم تیره  نانو:

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد سینک های وارداتی نوع ساده ابشاری مشکی طلایی و سفید همچنین سینک های پیانویی دیجیتالی  ۳دکمه یا سه کلید مشکی و ۵ کلید سفید طلایی و مشکی و دودی در انواع مختلف در فروشگاه موجود میباشد  میباشد و وارد کننده مستقیم  و با مناسب ترین قیمت می باشد .جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap

لطفا نظر بدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *