سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

سینک ظرفشویی سینک پیانویی دیجیتال درمورد سینک بهتر است بدانیم

نحوه انتخاب سینک ظرفشویی

سینک پیانویی دیجیتال

سینک آبشاری و سینک پیانویی یا سینک دیجیتالی بهترین برند های بازار

هنگام بازسازی آشپزخانه در همه ی جزئیات طراحی آشپزخانه  چند گزینه دارید. شما در انتخاب انواع سینک آشپزخانه گزینه های فراوانی دارید . شما دیگر محدود به انتخاب سینک ظرفشویی روکار استیل نیستید. یک سینک ظرفشویی توکار هم می تواند به عنوان شروع انتخاب اجزای دیگر آشپزخانه باشد . به طوری که روی انتخاب های دیگر آشپزخانه تاثیر میگذارد.  بهترین مدل سینک ظرفشویی را چگونه انتخاب کنید .

 

برای مشاهده قیمت های سینک و شیرآلات و پنل دوش ها  اینجا کلیک کنید.

عوامل موثر در انتخاب سینک

 یک لیست از تمام ویژگی های که شما در یک سینک به دنبال آن هستید تهیه کنید

فضا برای نصب سینک ؛ به چه طرحی از طرح و نصب علاقه مند هستید.

مقیاس هزینه در برنامه خود برای خرید یک سینک؛ سینک ظرفشویی توکار را در نظر دارید یا روکار،

  • اگر کابینت شما نصب شده و آماده است باید دقت کنید  سینک ظرفشویی توکار نصب کنید.

انواع سینک روکار و توکار

تنوع مدل در سینک  ظرفشویی به گونه ای است که حتی اگربودجه شما محدود است.هنوز بسیاری از گزینه های زیبا در اختیارتان قراردارد.  ازلحاظ نحوه نصب سینک ظرفشویی به دو دسته سینک ظرفشویی توکار و سینک طرفشویی روکار تقسیم می شوند. سینک اخوان توکارنمونه ای از انواع سینک را در مدل توکار عرضه نموده است.

سینک ظرفشویی توکار | نمایندگی فروش سینک ظرفشویی

سینک توکار بهتره یا روکار

 سینک توکار بهتره یا روکار؟ در حال حاضر در بازار انواع طرح رنگ و مدل و جنس سینک ظرفشویی روکار و توکار وجود دارد .سینک ظرفشویی توکار باید در داخل صفحه ی کابینت قرار بگیرد .این نوع سینک بعد از برش دادن صفحه ی چوبی یا پلی اتیلن و یا لتو روی کابینت نصب می شود .

نحوه برش به اینصورت است : برش توسط دستگاه های برش مخصوص کابینت بسته به نوع جنس صفحه برش ایجاد می شود. برش ازروی نقشه ی دقیق کشیده روی صفحه که خود نصاب کابینت شما آن را می کشد انجام می شود.

 سینک توکار

سینک توکار اگربه درستی نصب نشود . خوب آب بندی نشود. ممکن است به مرور زمان آب بدهد. و سبب خرابی صفحات چوبی روی کابینت شود .

بهترین سینک ظرفشویی توکار | سینک ارزان قیمت

سینک ظرفشویی توکار

 از انواع سینک ظرفشویی همین سینک ظرفشویی توکار بهتر و شکیل تر است و بسیار شکیل تر و زیباتر از نوع روکار آن است . و به آشپزخانه مدرن امروزی زیبایی و جلوه ویژه ای می دهد. در اصل در آشپزخانه های مدرن سینک ظرفشویی توکار یکی از کاربردی ترین اجزا می باشد. معمولا با گاز رومیزی توکار و هود توکار ست می باشد. این ترکیب بسیار شکیل تر جلوه می کند.

سینک ظرفشویی توکار | سینک ظرفشویی توکار اخوان

آب بندی سینک توکار:

آب بندی دقیق این سینک ظرفشویی لازم و ضروری است . این به عملکرد نصاب کابینت وابسته است . به دو صورت باید آب بندی انجام شود:

آب بندی سینک : در داخل جعبه های سینک یک نوار آب بندی وجود دارد . اگر هم این نوار وجود نداشت با استفاده از یک چسب آکواریم تمام سطح را می توان پوشاند . سپس سینک در محل مناسب قرار می دهد . باید حتما جهت فیکس سینک وآب بندی آن یک جسم سنگین روی سینک به مدت 24 قرار بگیرد. تا چسب به خوبی خشک شود. و میتوان سینک  را توسط بست های آن به صفحه ی کابینت محکم کرد .این بست ها باید محکم بسته شود .

آب بندی پشت سینک

محل اتصال صفحه کابینت در پشت سینک و بقیه نقاط  آب بندی شوند .

حتما از قرنیز آب بندی کمک بگیریم .

 آب به پشت صفحه کابینت نرود , از پوسیدگی صفحه کابینت جلوگیری می شود .

سینک ظرفشویی توکار |نحوه نصب سینک توکار

 سینک ظرفشویی روکار و سینک ظرفشویی توکار

همان طور که گفته شد . باید بگوییم که بهترین مدل سینک ظرفشویی توکار است .زیرا با یک آب بندی دقیق در طولانی مدت هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. در جواب افرادی که سینک توکار را دارند و راضی نیستند .

باید گفت که اگر آب بندی دقیق صورت بگیرد .با کمی دقت در هنگام استفاده به این شکل که با یک دستمال پس از اتمام شست و شو سطوح را خشک کنید .دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد . از زیبایی این نوع سینک به نحو احسنت می توانید استفاده کنید .

sink 4

جنس صفحات کابینت

در حال حاضر بیشتر صفحات کابینت از جنس پلی اتیلن ،سنگ کورین ،سنگ های مصنوعی هستندکه بسیار مقاوم تر از چوب در برابر آب می باشند .از انواع سینک های توکار آن دسته که زیرصفحه ی کابینت نصب می شوند. بدلیل سطح یک دستی که با صفحه کابینت دارند، آلودگی کمتری به خود می گیرند. از طرفی راحت تر تمیز می شوند.

بهترین مدل سینک ظرفشویی

شما با خرید سینک ظرفشویی توکار بهترین مدل سینک ظرفشویی را انتخاب نموده اید.اما نکته این است که آیا ما قصد بازسازی داریم یا خیر ؟ این موضوع اهمیت دارد .چرا که در هنگام بازسازی آیا صفحه ی کابینت ما تعویض خواهد شد یا خیر؟

اگر صفحه کابینت به گونه ای باشد که نتوان سینک توکار را در آن نصب کرد. چاره ای جز به خرید سینک ظرفشویی روکار ندارید . پس شما می توانید از بین مدل های روکار متنوع در بازار یک نمونه انتخاب کنید .

زهوار آب بندی | فروش اینترنتی سینک

بهترین مدل سینک ظرفشویی را می توان در فروشگاه اینترنتی تایل تپ جستجو و جدید ترین انواع پان را یافت . سینک ظرفشویی جدید که در بازار امروز جای سینک های توکار و روکار گرانیتی یا استیل یا شیشه را گرفته است سینک آبشاری نانو استیل 304 است که با کیفیت بسیار بالای استیل صد زنگ نانو طراحی و تولید  شده و به بازار ایران راه یافته است ، از خصوصیات خاص این نوع سینک ها بیصدا بودن آنها می باشد که بانوی خانه بدون هیچ گونه سر و صدایی مشغول شستشوی ظروف بوده و کودکان و سایرین با آرامش به تماشای تلویزیون مشغول می باشند. همچنین  فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی تایل تپ www.tiletao.ir و انواع شیرآلات وارداتی را برای مشتریان به نمایش گذاشته که شما عزیزان میتوانید به این ساید سر بزنید و کالای مورد علاقهتان را با بهترین قیمت و کاملترین بسته بندی خریداری نمایید . بهترین قیمت سینک ظرفشویی ارزان قیمت با تخفیفات ویژه را در ویترین ما بیابید. ما با اطمینان می گوییم . با فشردن کلید زیر  www.tiletap.ir ما را همراهی نمایید. از همکاری شما متشکریم .

بهترین جدیدترین  و ارزانترین انواع سینک آبشاری ، شیر ظرفشویی ، شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند و هود و گاز رئال در فروشگاه اینترنتی تایل تپ موجود  می باشد برای دیدن لیست  قیمت روی سایت تایلتپ www.tiletap.ir  کلیک کنید.

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap

لطفا نظر بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *