دسته‌بندی نشده

شیر ظرفشویی وارداتی انواع شیر روشویی پایه بلند مشکی طلایی کروم دودی شیر آبشاری تک

شیر ظرفشویی وارداتی زیباترین شیرآلات آشپزخانه

 

راهنمای نصب شیر روشویی و ظرفشویی (معمولی و شلنگدار یا شاوری)

شیر ظرفشویی وارداتی بهترین روش نصب شیرآلات تماس با نصابی با تجربه و قابل اطمینان است، اما اگر لوازم مورد نیاز برای نصب شیر در دسترس شما باشد و همه چیز خوب پیش برود، نصب شیرآلات کار سختی نیست. در این مقاله، آموزش نصب شیرآلات (نصب شیر روشویی و نصب شیر ظرفشویی معمولی و شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار) آورده شده است.

اولین مرحله در نصب هر نوع شیر روشویی و ظرفشویی تخلیه رسوبات احتمالی موجود در لوله کشی است تا بعداً باعث کم فشار شدن جریان آب نشوند. برای انجام این کار شیر اصلی آب را قطع نمایید. سپس درپوش های لوله کشی آب سرد و گرم را باز کنید و جریان آب را به صورت لحظه ای برقرار نمایید. در این حالت آب با فشار از لوله ها خارج شده و به همراه آن رسوبات و یا سنگریزه هایی که به داخل لوله ها راه یافته اند، از مسیر آب خارج می شوند.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

سپس شیرهای پیسوار را پس از پیچیدن نوار تفلون در محل اتصال مربوط ببندید و شیر اصلی آب را باز کنید.

شیر روشویی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشوییشیر روشویی پایه بلند شیر سرویس بهداشتی پایه بلند شیر پایه بلند مشکیشیر لبه آبشاری کروم شیر کروم شیر مشکیشیر روشویی مشکی شیر سرویس بهداشتی شیر دستشویی طوسی حاکشتری نقره ای

آموزش نصب شیرآلات روشویی و شیرآلات ظرفشویی

1- شیلنگ‌های آب سرد و گرم (شیلنگ های پیسوار) موجود در جعبه را در زیر شیر، ابتدا با کمک دست و سپس با آچار کمی محکم نمایید.

تذکر: برای بستن شیلنگ‌ها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نیست.

2- پیچ زیر بند موجود در جعبه را در محل مربوط در زیر شیر ببندید.

3- اورینگ مربوط به کف شیر (شیر روشویی و یا شیر ظرفشویی) را در جای خود قرار دهید.

سپس شیلنگ‌ها را از سوراخ نصب روشویی یا سینک عبور داده و مهره زیر بند را بعد از قرار دادن واشر و متعلقات مربوطه با دست یا آچار مخصوص مهره زیربند تا حدی محکم کنید که شیر در جای خود ثابت شود.

تذکر: بستن قطعه پلاستیکی مثلثی برای تثبیت بهتر شیر ظرفشویی بر روی سینک لازم است.

نصب شیرآلات - نصب شیر روشویی - نصب شیر ظرفشویی

4- شیلنگ‌های آب سرد و گرم متصل به شیر را ابتدا با دست و سپس با آچار فرانسه بر روی شیر پیسوار محکم نمایید.

تذکر: برای بستن شیلنگ‌ها به شیر پیسوار نیازی به استفاده از نوار تفلون نیست. با نگه‌داشتن شیلنگ‌ها در هنگام بستن، از پیچش و تاخوردگی شدید جلوگیری نمایید. رعایت نکردن این مورد باعث باز شدن شلنگ از زیر شیر و خرابی می شود.

5- جریان آب را از طریق شیرهای پیسوار برای آزمون نشتی اتصالات و اطمینان از صحیح بودن عملیات نصب برقرار کنید. شیر شما آماده استفاده است.

در حالت معمول شیر روشویی و ظرفشویی با استفاده از یک اورینگ، 2 عدد پیچ زیربند، دو عدد واشر و 2 مهره زیربند با کمک آچار و پیچ گوشتی بر روی سینک بسته می شوند. با استفاده از نصب آسان می توان با لوازم کمتر و با دست شیر را در جا خود محکم نمود.

برای کسانی که شیرآلات اهرمی با قابلیت نصب آسان خریداری نموده اند، مرحله 3 نصب به صورت زیر می باشد.

 

3- اورینگ مربوط به کف شیر را در جای خود قرار دهید. سپس شیلنگ‌ها را از سوراخ نصب روشویی یا سینک عبور داده و مهره زیر بند (آسان بند) را با دست تا حدی محکم کنید که شیر در جای خود ثابت شود.

نصب آسان شیرآلات چیست؟

یکی از مواردی که در نظر گرفتن آن هنگام خرید شیرآلات اهمیت دارد، قابلیت نصب آسان است. نصب آسان به ویژه برای تاسیسات کاران، نصاب ها و کسانی اهمیت دارد که خودشان تمایل به نصب سریع شیرآلات در منزل دارند.

نصب شیرآلات روشویی - نصب شیرآلات ظرفشویی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام نصب شیر روشویی و شیر آشپزخانه با تعداد زیادی پیچ و مهره روبرو شده باشید. در نصب آسان تعداد این پیچ و مهره ها کاهش داده شده و به جای آنها از قطعه ای به نام مُشتی که شبیه به واشری بزرگ است استفاده می شود. در این صورت افرادی با حداقل دانش فنی و با استفاده از دست به جای آچار نیز می توانند شیرآلات بهداشتی خود را شخصاً نصب نمایند.

هنگام خرید شیرآلات از وبسایت شیرآلات کاویان، در بخش اطلاعات فنی، از وجود امکان نصب آسان در محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل نمایید.

راهنمای مراحل نصب شیر ظرفشویی شلنگدار (شاوری)

1. شیلنگ های پیسوار (شیلنگ های آب گرم و سرد) را بدون بستن نوار تفلون در زیر شیر محکم کنید. در صورت نیاز می توانید از آچار استفاده نمایید.

2. اورینگ آب بندی را در شیار کف شیر قرار دهید و شیلنگ ها را از سوراخ نصب سینک عبور دهید تا شیر در محل نصب مناسب خود قرار گیرد.

3. سپس در زیر سینک، شیلنگ های آویزان را از قطعه پلاستیکی عبور داده و قطعه پلاستیکی را به زیر سینک بچسبانید و به وسیله مهره زیر بند در جای خود محکم کنید تا شیر ظرفشویی شلنگدار در جای خود نصب و ثابت شود.

4. قسمت انتهای شیلنگ شاوری را بدون استفاده از نوار تفلون، به لوله بلند زیر شیر متصل و با آچار سفت کنید.

راهنمای مراحل نصب شیر ظرفشویی شلنگدار (شاوری

5. وزنه سربی را مطابق با شکل بالاتر از قوس U شکل پایین شیلنگ شاوری نصب کنید به نحوی وزن آن را در پایین کشیدن شیلنگ حس کنید.

6. شیلنگ های آب سرد و گرم (که قبلاَ در زیر شیر ظرفشویی شاوری نصب کرده اید) را ابتدا با دست و سپس با آچار بر روی شیر پیسوار محکم کنید. دقت کنید تا از پیچ و تاب خوردگی شیلنگ ها جلوگیری کنید تا بعدا در اثر فشار از جای خود در نیایند.

7. جهت اطمینان از نصب صحیح شیر ظرفشویی شاوری خود، جریان آب را از شیر پیسوار برقرار و عدم نشتی را چک کنید.

 

 

بهترین جدیدترین  و ارزانترین انواع سینک آبشاری ، شیر ظرفشویی ، شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند و هود و گاز رئال در فروشگاه اینترنتی تایل تپ موجود  می باشد برای دیدن لیست  قیمت روی سایت تایلتپ www.tiletap.ir  کلیک کنید و یا با پشتیبانی 09177165694 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *