سینک آبشاری, سینک دیجیتال یا پیانویی

نحوه شستشوی سینک آبشاری پیانویی ،ارزانترین سینک طلایی سفید مشکی و دودی 3 و 5 کلید

فروشگاه تایل تپپ سینک ظرفشویی کمترین قیمت سینک آبشاری

روش تمیز کردن انواع سینک و شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه

نحوه شستشوی سینک آبشاری
برای تمیز کردن هر نوع سینک به موااد شوینده مناسب و سازگار احتیاج است اگر نمیخواهید از شوینده های تجاری مخصوص استفاده کنید با ما باشید و روش های طبیعی تر و کم هزینه تر را یاد بگیرید. یک تمیزکاری روزانه ساده علاوه بر ایجاد ظاهر مطلوب از تجمع آلودگی نیز به خوبی جلوگیری میکند.

برای تمیز کردن هر نوع سینک به مواد شوینده مناسب و سازگار احتیاج است اگر نمیخواهید از شوینده های تجاری مخصوص استفاده کنید با ما باشید و روش های طبیعی تر و کم هزینه تر را یاد بگیرید.

یک تمیزکاری روزانه ساده علاوه بر ایجاد ظاهر مطلوب از تجمع آلودگی نیز به خوبی جلوگیری میکند.

برای دیدن تصاویر و ویدیو  سینک ها و قیمت سینک ها اینجا کلیک کنید.

 

سینک های فولادی ضد زنگ:

این نوع سینک را باید بعد از هر استفاده به منظور محافطت از ظاهر براق و زیبای استیل آن به خوبی تمیز کنید چون اسید و نمک موجود در مواد غذاایی لکه های سرسختی روی آن به جا میگذارند پس بهتر است تا جای ممکن از تماس طولانی مدت نمک و اسید با سینک  استیل جلوگیری کنید. به منظور نظافت روزانه می توانید از کمی صابون یا مایع ظرفشویی ملایم و اسفنج یا شیشه پاک کن استفاده کنید. پس از تمیزکاری سطح سینک را با یک پارچه تمیز کاملا خشک کنید. برای لکه های سرسخت تر از کمی سرکه سفید استفاده کنید به یاد داشته باشید که آمونیاک و سفید کننده و سیم ظرفشویی آثاری بسیار زننده تر از لکه های کوچک چبی و آب ایجاد میکند پس برای برطرف کردن لکه ها اصلا سراغشان نروید! یک راه دیگر استفاده از جوش شیرین است. ابتدا کمی سطح سینک را مرطوب کنید و مقداری جوش شیرین روی آن بپاشید و سپس با اسفنج خیس کاملا سینک را تمیز نید و در آخر با یک پارچه سطح آن را تمیز کنید.

“>

سینک سرامیکی:

این نوع سینک را می توان با مقدار خیلی کم سفیدکننده محلول در آب و یک اسفنج تمیز کرد. همچنین سرکه سفید یا مایع صابون هم به راحتی این نوع سینک را تمیز می کند.

شیرآلات و دستگیره ها:

این لوازم را با کمی سرکه سفید یا اسفنج خیس آغشته به کمی کف صابون به راحتی می توان تمیز کرد. برای نتیجه بهتر یک پارچه آغشته به کف را دور شیر یا دستگیره بپیچید و بعد از چند دقیقه که جرم روی سطح نرم شد به راحتی آن را پاک کنید.

“>

 

“>

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

لطفا نظر بدیدno

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *