سینک آبشاری

سینک فروش بهترین سینک آشپزخانه استیل 304، ارزانترین سینک ابشاری نانو دارای رنگبندی

سینک آشپزخانه استیل 304

 

 تمیز نگهداشتن وسایل و تجهیزات استیل آشپزخانه!

خانه داری: اگر از طرفداران سبک مدرن و تا حدودی صنعتی هستید، مطمئنم با حضور فلز در دکوراسیون داخلی موافقید. یکی از بخش های خانه که بیش از هر جای دیگر می توان رنگ و بافت فلز را به رخ کشید، آشپزخانه است. فلزهای مختلفی بدین منظور به کار می رود که استیل (فولاد ضد زنگ) با ظاهر نقره ای و صیقلی اش از محبوب ترین آنها است.
بنابراین یکی از مصالح پر طرفدار برای تجهیزات آشپزخانه استیل است. اما این ظاهر براق فولادی در عین زیبایی و چشم گیر بودن، لکه ها را خیلی واضح نشان می دهد. این بار می خواهد راه حل هایی برای تمیز و درخشان نگه داشتن سطوح با دوام استیل در منزل شما ارائه دهد. با ما همراه باشید…

برای مشاهده قیمت ها و سفارش اینجا کلیک کنید. 

1. از ایجاد خراش بر روی تجهیزات استیل آشپزخانه اجتناب کنید!

در کنار ظاهر یکپارچه، صاف و بدون منفذ که از رشد باکتری و ریزجاندارهای دیگر ممانعت می کند، یکی از دلایل پر کاربرد بودن استیل در آشپزخانه های حرفه ای این است که به رغم ریخت و پاش های روزانه به راحتی زنگ نمی زند. متاسفانه این به آن معنا نیست که لکه و زنگار اصلا اتفاق نخواهد افتاد. کارشناسان می گویند اگر پوشش محافظ روی سطوح فولادی با یک ورقه ی فولادی یا برس سیمی خراش بردارد و در تماس با آب سخت یا کلرید موجود در شوینده های خانگی قرار گیرد، آسیب پذیر می شود.

2. سطح استیل را محتاطانه تمیز کنید!

برای یک تمیزکاری دقیق و محتاطانه از ابزارهای مناسبی مانند اسفنج نرم و پارچه ی میکروفایبر استفاده کنید. از پدهای تمیزکاری استیل استفاده نکنید، چون ممکن است خط بیندازند. در عوض برای لکه های سخت از پدهای شستشوی پلاستیکی استفاده کنید.

3. سطوح استیل را در امتداد خطوط و رگه ها تمیز کنید!

در سطوحی از جنس استیل با پرداخت رنگ شده یا جلا داده شده، همیشه در جهت خطوط و رگه های فلز، ابزار اسفنج یا پارچه را بمالید و تمیز کاری کنید.

4. استیل با گذشت زمان به لکه ها مقاوم تر می شود!

علاوه بر ظهور رنگ و پرداخت های ضد اثر انگشت، استیل معولی با گذشت زمان لکه ها را کمتر نشان می دهد. پس صبر پیشه کنید. اگر به دنبال لوازم خانگی استیل هستید، پیشنهاد می کنم سری به بخش تجهیزات آشپزخانه اهالی فن چیدانه بزنید.

5. شوینده های مناسب برای تجهیزات استیل آشپزخانه

هنگام انتخاب محصولات شوینده، ضروری ترین نکته این است که عمل تمیزکاری مداوم و پیوسته باشد. امروزه شوینده های مخصوص سطوح فلزی به وفور یافت می شوند. حتی شوینده هایی که ویژه ی استیل هستند نیز موجود است. شما پیش از این در چیدانه با ۷ روش آسان و ارزان برای تمیز کردن هر چیزی در خانه آشنا شده اید. البته از آنجایی که محصولات حاوی کلرید می توانند برای پوشش محافظ استیل مضر باشند، ما شوینده های زیر را توصیه می کنیم:

  • سرکه ی رقیق (برای تمیز کردن رسوبات آهکی)
  • جوش شیرین (برای برطرف کردن لکه های قهوه)
  • حلال های الکلی مانند استون (برای برطرف کردن مواد چسبنده)
  • شیشه شوی بدون کلرید (به خصوص برای سطوح صیقلی شبه آینه)
  • خمیر ها و اسپری های مخصوص استیل​

6. از شوینده های طبیعی برای برق انداختن استیل استفاده کنید

برای تمیز کاری با وسایلی که در دسترس تان است، پیشنهاد می دهیم یک پارچه را با سرکه ی سفید رقیق نشده یا روغن زیتون مرطوب کنید و در جهت رگه های استیل بمالید.

 برای تمیز کردن سینک استیل پیشنهاد می کنم بر روی یک پارچه ی جذب کننده نوشابه بریزید و آن را بر روی سینک بمالید، سپس خشک کنید

اسپری های پاک کننده ی مخصوص سطوح دکوراتیو استیل معمولا حاوی روغن سیلیکون هستند و با وجود اینکه آلودگی ها و لکه ها را برطرف می کنند، از آنها جلوگیری نمی کنند. روغن سیلیکون از طریق شستشو با صابون ملایم و آب به طور کامل پاک می شود.

استفاده از خمیر جلا دهنده راهی دیگر برای حفظ درخشش استیل است. این خمیرها یک لایه ی میکروسکوپی موم بر روی سطوح ایجاد می کنند که به راحتی تمیز می شوند. از آنجا که این خمیرها در برابر شوینده ها مقاوم اند، جلا دادن با آنها ممکن است چند ماه دوام بیاورد. آنها با استفاده از الکل بر روی یک پارچه ی نرم برطرف می شوند.

لازم به تذکر است که این خمیرها و اسپری ها باید تنها برای تمیز کردن عناصر دکوراتیو از جنس استیل – درب یخچال، دیوارهای دکوراتیو آشپزخانه – به کار روند و برای قابلمه ها و سطوحی که برای تهیه ی غذا استفاده می شوند، نباید به کار روند.

 

 

استیل ضد زنگ محبوبترین ماده ای است که از آن برای ساخت سینک ظرفشویی استفاده می شود. در واقع حدود 70 درصد از سینک های موجود در بازار از این جنس ساخته شده اند. سادگی و کاربردی بودن سینک ظرفشویی استیل موجب شده که اغلب افراد این سینک را در آشپزخانه خود نصب کنند. طرح ها و اندازه های مختلفی از سینک ظرفشویی استیل در بازار موجود است که شامل سینک های یک قلو، دوقلو و … می باشد.

امروزه جنس  استیل 304 یا سینک s 304  از بهترین نوع استیل در بازار است که از نمونه آنها سینک آبشاری دیجیتا پیانویی یا همان سینک ابشاری مشهور است که نظر بانوان خانه دار و سرمایه داران و ساختمان ساز ها را به خود جلب نموده است.

در این فروشگاه انواع سینک های وارداتی ابشاری ساده و دیجیتال با برند فروشپاه تایل تپ در 4 رنگ سفید طلایی ، مشکی و دودی موجود می باشد.

تایل تپ
مشخصات سینک ظرفشویی آبشاری تایل تپ ساده در رنگهای سفید، طلایی، دودی مشکی و کروم می باشد.

سینکه ها همه استیل 304 با کیفیت عالی و ضد خش ، ضد زنگ و ضد صدا هستند.

سینک با لوازم همراه بسته به راحتی قابل نصب می باشند.

ابعاد سینک آبشاری  46*75 بوده  و دارای

 شیر اب تصفیه

 جامایع روی سینک

شیر آبشاری و شاوری

لیوان شور اتوماتیک

 سبد استیل و لگن و

تخته گوشت بامبو می باشد.

ارسال سراسر ایران

پشتیبانی 09177165694

فروشگاه تایل تپ دارای 10 سال سابقه و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت را دارا می باشد.

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپجنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

خانم های خانه دار وقتی در حال کارکردن در محیط آشپزخانه هستند ،صداهای  محیط ی میتواند برای او آزاردهنده  باشد،البته صداهایی هستند که اغلب خانم ها علاقه شنیدن آن را دارند از جمله صدای اخبار، صدای برنامه های آموزشی ، صدای آموزش آشپزی از تلویزیون و یا رادیو  و  نهایتا صدای شنیدن  فیلم ها و یا تکرار فیلم های روز گذشته .

تمام صداها بجهت علاقه بانوی خانه دوست داشتنی است ، اما بانوان دوست دارند  آرامش در شستن ظروف  آشپزخانه را درکنار کارهای خود داشته باشند،اخیرا سینک آبشارست  طراحی و وارد بازار شده است که مصرف کننده پر و پا قرص آنها بانوان  هستند ، آنها  هنگام کار در آشپزخانه  احساس راحتی را با ضد صدا بودن سینک آبشاری نانو تجربه میکنند، علاوه بر آن  سینک آبشاری  آشپزخانه اس 304  ضد زنگ بوده و در بسیاری مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد.بدلیل تماس مداوم سینک آبشاری با آب این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد .

ویژگی های اصلیسینک آبشاری کروم تیره  نانو:

  • کشور سازنده: چین
  • رنگ: کروم تیره
  • مقاوم در برابر انواع مواد شوینده و اسید
  • ابعاد: ۴۶×۷۵
  • عایق بندی شده و کاملا سایلنت
  • ضد خش،ضد زنگ زدگی
  • آلیاژ: استیل
  • متعلقات: شیر فنری شاوری ، سبد مخصوص شستشوی میوه ،لگن جداگانه، تخته گوشت، لیوان شور، مایع ریز و شیر آبشاری

سینک آبشاری ،سینک مدرن

سینک آبشاری

تمیز کردن سینک آبشاری آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمایی. در سینک  آبشاری آشپزخانه ظرف ها, میوه ها و بسیار چیزهای دیگر شسته میشوند, پس تمیز کردن سینک  آبشاری آشپزخانه بسیار قابل اهمیت است .آیا باقیمانده غذاهایتان باعث کثیف شدن سینک ظرفشویی می شود؟! ته مانده غذاها، سس ها و نوشیدنی ها در اطراف سینک  آبشاری آشپزخانه، باعث کثیف و کدر شدن آن خواهد شد. اگر می شد دوباره سینکتان مثل روز اولش نو می شد چقدر عالی بود، نه؟ خب، با تمام گزینه های تمیزکاری موجود در بخش نکات خانه داری ویکی گردی چنین اتفاقی شدنی خواهد بود. امروز آن ها را امتحان کنید و از تمیز کردن سینک آبشاری آشپزخانه شگفت زده شوید و لذت ببرید.

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری  در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپجنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

سینک ظرفشویی آبشاری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از بهترین مواد برای دوام برتر و مقاومت در برابر فرورفتگی استفاده می کند. روکش  مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی، تمیز کردن آسان و ماندگاری طولانی. و صرفه جویی در فضا ،این سینک ظرفشویی آشپزخانه با لبه هایی در جلو و پشت طراحی شده است که مسیری را به عنوان سینک با صرفه جویی در فضا را فراهم می کند. مسیر کشویی لوازم جانبی داخلی سینک شما را به فضای کاری تبدیل می کند و فضای بیشتری را برای استفاده در اختیار ما قرار می دهد. می توان آن را به تخته برش چوب جامد، آبکش عمیق فولادی ضد زنگ، قفسه رول آپ خشک کن و یا حالت سینک جداگانه تغییر داد.
دیگر اینکه  پوشش زیر محافظ، صدای سنگین و لایه لاستیکی نرم‌تر کاهش نویز برای به حداقل رساندن نویز هنگام استفاده از سینک می بلاشد. پوشش ضد تراکم کاهش دهنده صدا، صدا را از منبع جذب می کند و میعانات را جدا می کند.
[بسته شامل] تخته برش جامد 1xpc، صافی عمیق سبد ، سینک آشپزخانه ، آبکش فولادی ضد زنگ، شیر آب ، راهنمای نصب.
ابعاد سینک: دهانه تخلیه 3-1/2 اینچ استاندارد
› جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید
رتبه بندی مشتریان بر اساس ویژگی
آسان تمیز میشود، اقتصادی است و نصب آسان است.توجه: محصولات یا سینک  دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این سینک ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

کاملترین پک سینک آبشاری  ضد زنگ و بیصدا

متعلقات  سینک آبشاری : شیر شاوری کششی،لیوان شور برقی، شیر تصفیه،تخته مخصوص، سبد مخصوص شست شوی میوه، ظرف مربعی داخل سینک ،جا مایع و متلقات زیر سینک آبشاری

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری  در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپجنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

سینک ظرفشویی آبشاری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از بهترین مواد برای دوام برتر و مقاومت در برابر فرورفتگی استفاده می کند. روکش  مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی، تمیز کردن آسان و ماندگاری طولانی. و صرفه جویی در فضا ،این سینک ظرفشویی آشپزخانه با لبه هایی در جلو و پشت طراحی شده است که مسیری را به عنوان سینک با صرفه جویی در فضا را فراهم می کند. مسیر کشویی لوازم جانبی داخلی سینک شما را به فضای کاری تبدیل می کند و فضای بیشتری را برای استفاده در اختیار ما قرار می دهد. می توان آن را به تخته برش چوب جامد، آبکش عمیق فولادی ضد زنگ، قفسه رول آپ خشک کن و یا حالت سینک جداگانه تغییر داد.
دیگر اینکه  پوشش زیر محافظ، صدای سنگین و لایه لاستیکی نرم‌تر کاهش نویز برای به حداقل رساندن نویز هنگام استفاده از سینک می بلاشد. پوشش ضد تراکم کاهش دهنده صدا، صدا را از منبع جذب می کند و میعانات را جدا می کند.
[بسته شامل] تخته برش جامد 1xpc، صافی عمیق سبد ، سینک آشپزخانه ، آبکش فولادی ضد زنگ، شیر آب ، راهنمای نصب.
ابعاد سینک: دهانه تخلیه 3-1/2 اینچ استاندارد
› جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید
رتبه بندی مشتریان بر اساس ویژگی
آسان تمیز میشود، اقتصادی است و نصب آسان است.توجه: محصولات یا سینک  دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این سینک ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.
سینکآبشاری نانو : فناوری نانو پیشرو در صنعت در سینک‌های آشپزخانه معمولی از جنس استنلس استیل که مقاوم در برابر خوردگی، ضد زنگ، تمیز کردن و نگهداری آسان هستند و سطح صاف نانو حسی زیبا و عمیق به انسان می‌بخشد، تراکم را کاهش می‌دهد و تضمین می‌کند که طول عمر طولانی و ماندگاری بالا داشته باشد.

سینک آبشاری

حذف بی صدا و تراکم: های آشپزخانه ما دارای پدهای ضخیم گیر صدا هستند که تمام جهات سینک آبشاری را می پوشانند و از صدای آب جاری جلوگیری می کنند و محیط آشپزخانه آرام تری ایجاد می کنند. روکش ضد تراکم از جمع شدن آب در کف سینک آبشاری جلوگیری می کند و کابینت ها را خشک نگه می دارد و در نتیجه عمر سینک آشپزخانه را افزایش می دهد.

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری سفید یا سینک آبشاری طلایی  از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری  در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپ جنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

خانم های خانه دار وقتی در حال کارکردن در محیط آشپزخانه هستند ،صداهای  محیط ی میتواند برای او آزاردهنده  باشد،البته صداهایی هستند که اغلب خانم ها علاقه شنیدن آن را دارند از جمله صدای اخبار، صدای برنامه های آموزشی ، صدای آموزش آشپزی از تلویزیون و یا رادیو  و  نهایتا صدای شنیدن  فیلم ها و یا تکرار فیلم های روز گذشته .

تمام صداها بجهت علاقه بانوی خانه دوست داشتنی است ، اما بانوان دوست دارند  آرامش در شستن ظروف  آشپزخانه را درکنار کارهای خود داشته باشند،اخیرا سینک آبشارست  طراحی و وارد بازار شده است که مصرف کننده پر و پا قرص آنها بانوان  هستند ، آنها  هنگام کار در آشپزخانه  احساس راحتی را با ضد صدا بودن سینک آبشاری نانو تجربه میکنند، علاوه بر آن  سینک آبشاری  آشپزخانه اس 304  ضد زنگ بوده و در بسیاری مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد.بدلیل تماس مداوم سینک آبشاری با آب این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد .

ویژگی های اصلی سینک آبشاری کروم تیره  نانو:

  • کشور سازنده: چین
  • رنگ: کروم تیره
  • مقاوم در برابر انواع مواد شوینده و اسید
  • ابعاد: ۴۶×۷۵
  • عایق بندی شده و کاملا سایلنت
  • ضد خش،ضد زنگ زدگی
  • آلیاژ: استیل
  • متعلقات:  شیر فنری شاوری ، سبد مخصوص شستشوی میوه ، لگن جداگانه، تخته گوشت، لیوان شور، مایع ریز و شیر آبشاری

 

تمیز کردن سینک آبشاری آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمایی. در سینک  آبشاری آشپزخانه ظرف ها, میوه ها و بسیار چیزهای دیگر شسته میشوند, پس تمیز کردن سینک  آبشاری آشپزخانه بسیار قابل اهمیت است .آیا باقیمانده غذاهایتان باعث کثیف شدن سینک ظرفشویی می شود؟! ته مانده غذاها، سس ها و نوشیدنی ها در اطراف سینک  آبشاری آشپزخانه، باعث کثیف و کدر شدن آن خواهد شد. اگر می شد دوباره سینکتان مثل روز اولش نو می شد چقدر عالی بود، نه؟ خب، با تمام گزینه های تمیزکاری موجود در بخش نکات خانه داری ویکی گردی چنین اتفاقی شدنی خواهد بود. امروز آن ها را امتحان کنید و از تمیز کردن  سینک آبشاری سفید یا  سینک طلایی آشپزخانه شگفت زده شوید و لذت ببرید.

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد. سینک آبشاری  در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در فروشگاه تایل تپ جنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

سینک ظرفشویی آبشاری سفید یا سینک آبشاری طلایی  از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از بهترین مواد برای دوام برتر و مقاومت در برابر فرورفتگی استفاده می کند. روکش  مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی، تمیز کردن آسان و ماندگاری طولانی. و صرفه جویی در فضا ،این سینک ظرفشویی آشپزخانه با لبه هایی در جلو و پشت طراحی شده است که مسیری را به عنوان سینک با صرفه جویی در فضا را فراهم می کند. مسیر کشویی لوازم جانبی داخلی سینک شما را به فضای کاری تبدیل می کند و فضای بیشتری را برای استفاده در اختیار ما قرار می دهد. می توان آن را به تخته برش چوب جامد، آبکش عمیق فولادی ضد زنگ، قفسه رول آپ خشک کن و یا حالت سینک جداگانه تغییر داد.
دیگر اینکه  پوشش زیر محافظ، صدای سنگین و لایه لاستیکی نرم‌تر کاهش نویز برای به حداقل رساندن نویز هنگام استفاده از سینک می بلاشد. پوشش ضد تراکم کاهش دهنده صدا، صدا را از منبع جذب می کند و میعانات را جدا می کند.
[بسته شامل] تخته برش جامد 1xpc، صافی عمیق سبد ، سینک آشپزخانه ، آبکش فولادی ضد زنگ، شیر آب ، راهنمای نصب.
ابعاد سینک: دهانه تخلیه 3-1/2 اینچ استاندارد
› جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید
رتبه بندی مشتریان بر اساس ویژگی
آسان تمیز میشود، اقتصادی است و نصب آسان است.توجه: محصولات یا سینک  دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این سینک ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

کاملترین پک سینک آبشاری  ضد زنگ و بیصدا

متعلقات  سینک آبشاری : شیر شاوری کششی،لیوان شور برقی، شیر تصفیه،تخته مخصوص، سبد مخصوص شست شوی میوه، ظرف مربعی داخل سینک ،جا مایع و متلقات زیر سینک آبشاری

سینک ظرفشویی یا سینک آبشاری از برند های وارداتی و از نمونه های جدید سینک بوده و می باشد. از مشحصه های سینک آبشاری لیوان شور برقی است که بسیار  کارا برای خانم های خانه دار می باشد.سینک آبشاری  در فروشگاه تایل تپ دارای سایز استاندارد 46*75 می باشد که با توجه به اندازه متناسب سینک فضای زیادی را در آشپزخانه برای خانم خانه دار قابل استفاده می نماید.

پک کامل سینک آبشاری شامل تخته گوشت بری و یا سبزی خرد کن می باشد که مخصوص و در سایز متناسب با سینک طراحی شده است، همچنین درون سینک آبشاری یک سبد متناسب و اندازه سینک با توانایی حرکت به راست و چپ سینک قرار دارد که میتوان میوه سبزیجات کدو ، کلم و سایر مواد خوراکی را درون آن قرار داد و  بوسیله شیر آبشاری می توان براحتی آنها را شست  و در صورت عدم نیاز از سینکخارج نمود. از قابلیت های دیگر این سینک دارا بودن شیر فنری می باشد که قابلیت کششی دارد و توسط این شیر کششی تمام قسمت های سینک را میتوان براحتی پاک نمود . سینک آبشاری در  فروشگاه تایل تپ  جنس وارداتی، اصل و با کیفیت  همراه با لیوان شورشیشه ای ،تخته و سایز لوازم مذکور با کمترین قیمت ارائه می گردد.

سینک ظرفشویی آبشاری طلایی  از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از بهترین مواد برای دوام برتر و مقاومت در برابر فرورفتگی استفاده می کند. روکش  مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی، تمیز کردن آسان و ماندگاری طولانی. و صرفه جویی در فضا ،این سینک ظرفشویی آشپزخانه با لبه هایی در جلو و پشت طراحی شده است که مسیری را به عنوان سینک با صرفه جویی در فضا را فراهم می کند. مسیر کشویی لوازم جانبی داخلی سینک شما را به فضای کاری تبدیل می کند و فضای بیشتری را برای استفاده در اختیار ما قرار می دهد. می توان آن را به تخته برش چوب جامد، آبکش عمیق فولادی ضد زنگ، قفسه رول آپ خشک کن و یا حالت سینک جداگانه تغییر داد.
دیگر اینکه  پوشش زیر محافظ، صدای سنگین و لایه لاستیکی نرم‌تر کاهش نویز برای به حداقل رساندن نویز هنگام استفاده از سینک می بلاشد. پوشش ضد تراکم کاهش دهنده صدا، صدا را از منبع جذب می کند و میعانات را جدا می کند.
[بسته شامل] تخته برش جامد 1xpc، صافی عمیق سبد ، سینک آشپزخانه ، آبکش فولادی ضد زنگ، شیر آب ، راهنمای نصب.
ابعاد سینک: دهانه تخلیه 3-1/2 اینچ استاندارد
› جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید
رتبه بندی مشتریان بر اساس ویژگی
آسان تمیز میشود، اقتصادی است و نصب آسان است.توجه: محصولات یا سینک  دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این سینک ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.
سینک  آبشاری نانو : فناوری نانو پیشرو در صنعت در سینک‌های آشپزخانه معمولی از جنس استنلس استیل که مقاوم در برابر خوردگی، ضد زنگ، تمیز کردن و نگهداری آسان هستند و سطح صاف نانو حسی زیبا و عمیق به انسان می‌بخشد، تراکم را کاهش می‌دهد و تضمین می‌کند که طول عمر طولانی و ماندگاری بالا داشته باشد.

حذف بی صدا و تراکم: های آشپزخانه ما دارای پدهای ضخیم گیر صدا هستند که تمام جهات سینک آبشاری  طلایی را می پوشانند و از صدای آب جاری جلوگیری می کنند و محیط آشپزخانه آرام تری ایجاد می کنند. روکش ضد تراکم از جمع شدن آب در کف سینک آبشاری  سفید جلوگیری می کند و کابینت ها را خشک نگه می دارد و در نتیجه عمر سینک آشپزخانه را افزایش می دهد.
سینک دو محفظه ای: این سینک آبشاری آشپزخانه بزرگ بوده و دارای دو مسیر می باشد تا فضای بیشتری برای استفاده در اختیار شما قرار دهد. می توانید لوازم جانبی داخلی را بلغزانید تا سینک آبشاری آشپزخانه خود را به یک فضای کاری موقت تبدیل کنید، یک سینک آبشاری  کاملاً کاربردی که کارایی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد.
زهکشی سریع: سینک های آبشاری دارای گوشه های گرد هستند تا تمیز کردن و نگهداری آسان شود. قسمت پایینی سینک آبشاری با شیب کمی طراحی شده است تا آب را برای تخلیه سریع و تمیز نگه داشتن سینک به سمت فاضلاب هدایت کند.
موجود در جعبه: سایز  سینک نانو 46 در 75 سانتیمتر ، مجموعه تخلیه آب، حوضچه، سبد تخلیه مربعی، ظرف مخصوص شست شوی میوه مربعی،شیر تصفیه آب، فنجان شور یا همان لیوان شور، تخته برش، دریچه و شیر شاوری قابل کشش آب می باشند.


فولاد ضد زنگ SAE 304 رایج ترین فولاد ضد زنگ است. فولاد حاوی کروم (بین 18 تا 20 درصد) و نیکل (بین 8 درصد تا 5/10 درصد) [1] فلزات به عنوان اجزای اصلی غیر آهنی است. این یک فولاد ضد زنگ آستنیتی است. رسانایی الکتریکی و حرارتی کمتری نسبت به فولاد کربنی دارد. مغناطیسی است، اما کمتر از فولاد مغناطیسی است. مقاومت در برابر خوردگی بالاتری نسبت به فولاد معمولی دارد و به دلیل سهولت در فرم دهی به اشکال مختلف به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.[1]

این ترکیب توسط W. H. Hatfield در Firth-Vickers در سال 1924 توسعه یافت و با نام تجاری “Staybrite 18/8” به بازار عرضه شد.[2]

این توسط SAE International به عنوان بخشی از گریدهای فولاد SAE آن مشخص شده است. به این نام نیز معروف است:[3]

فولاد ضد زنگ 304 مقاومت بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از محیط های جوی و بسیاری از محیط های خورنده دارد. در محیط های گرم کلرید در معرض خوردگی حفره ای و شکافی و ترک خوردگی تنش در دمای بالای حدود 60 درجه سانتی گراد است. در برابر خوردگی حفره ای در آب با حداکثر 400 میلی گرم در لیتر کلرید در دمای محیط مقاوم است و در دمای 60 درجه سانتی گراد به حدود 150 میلی گرم در لیتر کاهش می یابد.

فولاد ضد زنگ 304 برای انواع کاربردهای خانگی و صنعتی مانند تجهیزات حمل و نقل و پردازش مواد غذایی، پیچ ها، [4] قطعات ماشین آلات، ظروف و منیفولدهای اگزوز استفاده می شود. فولاد ضد زنگ 304 همچنین در زمینه معماری برای لهجه های بیرونی مانند ویژگی های آب و آتش استفاده می شود. همچنین یک ماده کویل معمولی برای بخارسازها است.

استارشیپ‌های اولیه SpaceX از فولاد ضد زنگ SAE 301 در ساخت خود استفاده کردند.

فولاد ضد زنگ 304 برای روکش طاق دروازه در سنت لوئیس، میسور استفاده شده است.

سینک دو محفظه ای: این سینک آبشاری آشپزخانه بزرگ بوده و دارای دو مسیر می باشد تا فضای بیشتری برای استفاده در اختیار شما قرار دهد. می توانید لوازم جانبی داخلی را بلغزانید تا سینک آبشاری آشپزخانه خود را به یک فضای کاری موقت تبدیل کنید، یک سینک آبشاری  کاملاً کاربردی که کارایی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد.
زهکشی سریع: سینک های آبشاری دارای گوشه های گرد هستند تا تمیز کردن و نگهداری آسان شود. قسمت پایینی سینک آبشاری با شیب کمی طراحی شده است تا آب را برای تخلیه سریع و تمیز نگه داشتن سینک به سمت فاضلاب هدایت کند.
موجود در جعبه: سایز  سینک نانو 46 در 75 سانتیمتر ، مجموعه تخلیه آب، حوضچه، سبد تخلیه مربعی، ظرف مخصوص شست شوی میوه مربعی،شیر تصفیه آب، فنجان شور یا همان لیوان شور، تخته برش، دریچه و شیر شاوری قابل کشش آب می باشند.


فولاد ضد زنگ SAE 304 رایج ترین فولاد ضد زنگ است. فولاد حاوی کروم (بین 18 تا 20 درصد) و نیکل (بین 8 درصد تا 5/10 درصد) [1] فلزات به عنوان اجزای اصلی غیر آهنی است. این یک فولاد ضد زنگ آستنیتی است. رسانایی الکتریکی و حرارتی کمتری نسبت به فولاد کربنی دارد. مغناطیسی است، اما کمتر از فولاد مغناطیسی است. مقاومت در برابر خوردگی بالاتری نسبت به فولاد معمولی دارد و به دلیل سهولت در فرم دهی به اشکال مختلف به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.[1]

این ترکیب توسط W. H. Hatfield در Firth-Vickers در سال 1924 توسعه یافت و با نام تجاری “Staybrite 18/8” به بازار عرضه شد.[2]

این توسط SAE International به عنوان بخشی از گریدهای فولاد SAE آن مشخص شده است. به این نام نیز معروف است:[3]

فولاد ضد زنگ 304 مقاومت بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از محیط های جوی و بسیاری از محیط های خورنده دارد. در محیط های گرم کلرید در معرض خوردگی حفره ای و شکافی و ترک خوردگی تنش در دمای بالای حدود 60 درجه سانتی گراد است. در برابر خوردگی حفره ای در آب با حداکثر 400 میلی گرم در لیتر کلرید در دمای محیط مقاوم است و در دمای 60 درجه سانتی گراد به حدود 150 میلی گرم در لیتر کاهش می یابد.

فولاد ضد زنگ 304 برای انواع کاربردهای خانگی و صنعتی مانند تجهیزات حمل و نقل و پردازش مواد غذایی، پیچ ها، [4] قطعات ماشین آلات، ظروف و منیفولدهای اگزوز استفاده می شود. فولاد ضد زنگ 304 همچنین در زمینه معماری برای لهجه های بیرونی مانند ویژگی های آب و آتش استفاده می شود. همچنین یک ماده کویل معمولی برای بخارسازها است.

استارشیپ‌های اولیه SpaceX از فولاد ضد زنگ SAE 301 در ساخت خود استفاده کردند.

فولاد ضد زنگ 304 برای روکش طاق دروازه در سنت لوئیس، میسور استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *