شیرآلات, شیرآلات پلیکان

انواع شیرآلات وارداتی شیر ظرفشویی شاوری آبشاری تک.لیواشور ،شیر پایه کوتاه و پایه بلند زیبا و جذاب

شیر ظرفشویی شاوری آبشاری

شیر ظرفشویی شاوری آبشاری

شیر روشویی ها گاها دارای شیر روشویی پایه بلند  و پایه کوتاه می باشند  که بسته به نوع روشویی کاسه ای باشد یا نباشد، زیر کورین باشد یا هر مدل داخل کابینتی یا روکابینتی  شما عزیزان میتوانید بسته به نوع انتخابتان  سفارش دهید. شیر  سرویس بهداشتی پایه بلند مدل آبشاری در رنگ مشکی در فروشگاه آنلاین تایلت موجود می باشد و وارداتی از جنس 100 در 100 برنج خالص و بسیار باکیفیت می باشد و دارای نشان استاندارد ملی با 5 سال ضمانت رنگ می باشد.

شیرآلات های جدید از تنوع طرح ، مدل و رنگ برخوردار بوده و  دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد . و یکی از محبوبترین مدل های شیرآلات در بین خریداران بوده و نوع پایه بلند آن دارای ارتفاع بسیار بلند می باشد و برای انواع روشویی ها مناسب است و خریداران با خیال راحت میتوانند خریداری نمایند.

مشتریان گرامی می توانند وارد  سایت تابل تپ tiletap.ir شده و پس از مقایسه ، کالای مورد نظر خویش را از اینجا انتخاب کنند و بعد از پر کردن فرم مشخصات و آدرس از سبد خرید خود پرداخت انجام داده و از نحوه ارسال مد نظر خود درخواست ارسال نمایند.بهتر از قبل از پرداخت با شماره پشتیبانی 09177165694 تماس حاصل نمایند

برای نگهداری بهتر از شیرآلات  از مواد شوینده با خاصیت اسید و یا قلیایی استفاده نشود، انجام اینکار باعث می شود به مرور زمان آبکاری ان آسیب دیده  و آن را خراب می کند.

 

زیباترین شیرآلات

زیباترین شیرآلات

 

شیر دستشویی شیر سرویس بهداشتی شیر روشویی پایه کوتاهشیر روشویی پایه بلند شیر روشویی مشکی طلایی و کروم شیر دستشویی پایه بلند

 

 

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات وارداتی  , هود ,  انواع سینک  ابشاری و سینک پیانویی دیجیتال و گاز از برند های مختلف می باشد سینک های وارداتی نوع ساده ابشاری مشکی طلایی و سفید همچنین سینک های پیانویی دیجیتالی  ۳دکمه یا سه کلید مشکی و ۵ کلید سفید طلایی و مشکی و دودی در انواع مختلف در فروشگاه موجود میباشد  میباشد و وارد کننده مستقیم  و با مناسب ترین قیمت می باشد .جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *