سینک آبشاری

سینک آبشاری فروش ویژه سینک ابشاری

سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی ، سینک پنج کلید دودی سفید طلایی

سینک آبشاری  از جمله سینکهای مدرن امروزی است که هر روز بر تعداد درخواست بازدید کننده ها افزوده میشود .

سینک آبشاری فروش ویژه سینک ابشاری

برای مشاهده انواع سینک های آبشاری و قیمت ها اینجا کلیک کنید.

از ویژگی های این نمونه سینک آبشاری دارا بودن شیر شاوری قابل کشش که کار شستشو را برای کدبانوی خانه فراهم میکند ، سینک ها همچنین دارای  شیر آبشاری میباشند که برای شستشوی میوه و مواد غذایی که در سبد قرار دارد استفاده میشود و کار را بسیار راحت کرده است.لیوان شور از جمله آبشن های  دیگر این گونه سینک ها می باشد که براحتی لیوان را روی آن قرار داده و فشار ایجاد شده لیوان را بطور کامل شستشو مینماید. شیر تصفیه را که جز لاینفک سینک می‌باشد  کار نصب و سوراخ کردن مجدد سینک را منتفی کرده و براحتی میتوان شخصا آن را نصب کرد، همچنین بجای استفاده از بطری حاوی مواد شستشوی ظروف که مدام سر راه کار کردن و ظرف شستن را میگیرد، جای مایع در زیر سینک قرار میگیرد و میتوان براحتی شستشو نمود .

فروشگاه اینترنتی تایل تپ برای رفاه بانوی عزیز سینک های متنوع آبشاری ،سینک های دیجیتالی ،سینک آبشاری طلایی و سفید را در انبار خود نگهداری و با درخواست مشتری بدست ایشان میرساند.همچنین کلمه سینک را  در همان قسمت وارد کنید و انواع سینک ها را مشاهده نمایید .

فروشگاه آنلاین تایلتپ نماینده فروش شیرآلات , هود , سینک و گاز از برند های مختلف می باشد جهت فروش و مشاوره پس از بازدید از سایت با شماره 09177165694 تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاینwww.tiletap.ir, اینستاگرام  Tiletap

لطفا نظر بدید

  1. تلفن پشتیبانی ۰۹۱۷۷۱۶۵۶۹۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *