سینک دیجیتال یا پیانویی, سینک آبشاری

آشنایی با سینک های فانتزی آشپزخانه

آشنایی با سینک های فانتزی آشپزخانه
سینک فانتزی آشپزخانه

سینک های ظرفشویی فانتزی معمولا به سینکهایی گفته می شود که از ورق هایی با ضخامت بالا سخته می شوند. لگن های این گروه محصولات آشپزخانه دارای عمق و گودی بیشتر از cm ۱۶ بوده و در برخی مدل ها به ۲۲ سانتی متر نیز میرسد. سینک ظرفشویی فانتزی توکار معمولا نمونه های بیشتری نسبت به مدل های روکار داشته و در ابعاد با تعداد لگن های مختلف موجود هستند.

برای مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

سینک نیمه فانتزی آشپزخانه

سینک های نیمه فانتزی از نظر ظاهری بسیار شبیه به سینکهای فانتزی بوده اما از ورق های نازکتر (بین ۰/۶ و ۰/۷ میلیمتر) ساخته می شوند. گودی لگن های این محصولات کمتر از ۱۶ سانتی متر و در دو نمونه توکار و روکار موجود هستند.

طول انواع سینک ظرفشویی نیمه فانتزی در ابعاد ۸۰, ۱۲۰ و ۱۰۰ با عرض ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر ساخته می شوند. تعداد لگن های این سینکها ۱ ، ۱/۵ ، ۲ و ۲/۵ لگن است.

از نظر دسته بندی بر اساس ضخامت ورق، سینک نیمه فانتزی بین سینک ظرفشویی معمولی و فانتزی قرار میگیرد.

تفاوت های سینک فانتزی و سینک نیمه فانتزی

  1. مدل‌های فانتزی و غیر فانتزی از نظر جنس مواد یکسان بوده اما از نظر ضخامت با یکدیگر متفاوتند. این موضوع باعث میشود تا علاوه بر کیفیت بیشتر سینک های فانتزی، دوام و طول عمر بالاتری نیز داشته باشند.
  2. سینک های فانتزی مقاومت بیشتری در برابر ضربه ( در اثر افتادن ظروف ) و حرارت دارند.
  3. تفاوت دیگر این محصولات در عمق آن‌هاست. عمق سینک‌های فانتزی در بالاتری مقدار به ۲۲ سانتیمتر ‌می‌رسد. اما عمق مدل‌های نیمه فانتزی معمولا ۱۶ سانتیمتر است.
  4. قیمت سینک فانتزی آشپزخانه با توجه به ظاهر و ضخامت ورق نسبت به مدل‌های سینک نیمه فانتزی گران تر است.

جالب است بدانید که سینک ظرفشویی نیمه فانتزی دارای بیشترین مدل در بین دیگر سینک های آشپزخانه را دارد.

سینک های نیمه فانتزی با سینک های نیمه فانتزی از نظر طول و عرض و تعداد لگن هیچ تفاوتی با هم نداشته و در هر دو مدل توکار و روکار موجود هستند..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *